خبرگزاری کار ایران

سخنگوی كمیسیون اجتماعی مجلس:

دولت با کاستن تعرفه‌های خدمات درمانی در جذب گردشگر سلامت کمک کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۷۰

در حال حاضر کشورهای غیر اسلامی معروف به گردشگری سلامت هستند و اکثر بیماران برای درمان به این کشورها سفر می‌کنند كه در منطقه آسیا کشور هند را می‌توان نام برد.

ایلنا- مشهد: سخنگوی كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می‌تواند با تسهیلات کم و کاستن برخی تعرفه‌های خدمات درمانی و نیز ایجاد شرکت‌های تخصصی در جذب گردشگر سلامت کمک کند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید امیرحسین قاضی‌زاده در آستانه برگزاری سومین کنفرانس گردشگری سلامت كشورهای اسلامی در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر کشورهای غیر اسلامی معروف به گردشگری سلامت هستند و اکثر بیماران برای درمان به این کشورها سفر می‌کنند كه در منطقه آسیا کشور هند را می‌توان نام برد.

سخنگوی كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: با معرفی توانایی، امکانات و جایگاه علمی و خدماتی ایران اسلامی به سایر کشورها می‌توان به یک کشور گردشگر سلامت تبدیل شد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: تسهیل ورود گردشگر و اطلاع‌رسانی جدی شرکت‌هایی که به راحتی می‌توانند افراد متقاضی خدمت را معرفی کنند، از دیگر عواملی است که می‌تواند در جذب گردشگر سلامت موثر باشد.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌ها در جذب گردشگر سلامت گفت: دولت می‌تواند با تسهیلات کم و کاستن برخی تعرفه‌های خدمات درمانی و همچنین ایجاد شرکت‌های تخصصی در این زمینه در جذب گردشگر سلامت کمک کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی مانند سومین کنفرانس گردشگری سلامت امکانات موجود در کشور را از نظر داشتن انواع تکنولوژی‌ها، دانش و مهارت‌های پزشکی در سطح بالا به سایر کشورها معرفی می‌کند و با جذب گردشگر، سرمایه‌گذاری که در این بخش کشور انجام شده را می‌توان دوباره بازگرداند.

قاضی‌زاده یادآور شد: با معرفی ظرفیت‌های ایران اسلامی از نظر ارتقایی که در پزشکان متخصص و توسعه فضاهای درمانی مجهز داشته‌ می‌توان گردشگر سلامت را جذب کرد.

سخنگوی كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: فضای ایران اسلامی به فرهنگ کشورهای اسلامی نزدیک است و سبب استقبال گردشگران سلامت به سمت کشور ما می‌شود به شرطی که فرصت‌های موجود در ایران را به درستی برای آنها تبیین کرد.

یادآوری می شود: سومین كنفرانس گردشگری سلامت كشور های اسلامی 28 و 29 آذرماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز