خبرگزاری کار ایران

بر اساس آمار ماه گذشته؛

بیشترین مرگ و میر در مشهد ناشی از بیماری های سیستم گردش خون است

طبق آمار به دست آمده در بین متوفیان سال جاری 146 نفر بر اثر تصادفات و حوادث رانندگی، 206 نفر بر اثر بیماری‌های سیستم تنفسی و 369 نفر بر اثر بیماری‌های سیستم گردش خون جان خود را از دست دادند.

مشهد - ایلنا: مدیر عامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد از کاهش 10 درصدی میزان مرگ و میر در ماه رمضان نسبت به سال گذشته خبر داد.
 
به گزارش ایلنا از مشهد، سید کمال الدین شاهچراغی گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری 1279 نفر بر اثر بیماری و حوادث مختلف فوت کردند که این آمار در ماه رمضان سال گذشته 1430 نفر بوده است.

وی تصریح کرد: طبق آمار به دست آمده در بین متوفیان سال جاری 146 نفر بر اثر تصادفات و حوادث رانندگی، 206 نفر بر اثر بیماری‌های سیستم تنفسی و 369 نفر بر اثر بیماری‌های سیستم گردش خون جان خود را از دست دادند.

شاهچراغی افزود: از بین متوفیان امسال، 407 نفر زن و 815 نفر مرد بوده‌اند که 982 نفر آنان را افراد بالای10 سال و 297 نفر زیر 10 سال سن داشته‌اند.‌

مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد با اشاره به محل فوت متوفیان گفت: 262 نفر از افراد در بیمارستان، 877 نفر در منزل و 40 نفر در سایر اماکن عمومی فوت کرده‌اند که 106 نفر از آنان را مسافران به مشهد مقدس تشکیل می‌دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز