خبرگزاری کار ایران

شگفتی انجمن جهانی هیپنوتیزم؛

کنگره بین المللی هیپنوتیزم مشهد را منحصر به فرد است

asdasd

انجام عمل جراحی زنده با هیپنوتیزم جذابیت چشمگیری برای سخنرانان و مهمانان خارجی حاضر در این کنگره بین المللی داشته که در خبرنامه انجمن جهانی هیپنوتیزم به آن اشاره شده است.

مشهد - ایلنا: خبرنامه انجمن جهانی هیپنوتیزم نتایج کنگره بین المللی هیپنوتیزم مشهد را منحصر به فرد اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، خبرنامه انجمن حهانی هیپنوتیزم در سه صفحه از این خبرنامه (14تا16) به انعکاس کنگره هیپنوتیزم پرداخته و برگزاری این کنگره را در مشهد منحصر به فرد دانسته و بیان داشته برجسته ترین کنگره ای بوده است که در دهه های اخیر در زمینه هیپنوتیزم برگزار شده است.

در بخشی از این مطالب که توسط دکتر برنهارد ترانکل عضو آلمانی هیئت مدیره انجمن جهانی هیپنوتیزم و یکی از سخنرانان خارجی کنگره انعکاس داده شد آمده است: انجام عمل جراحی زنده با هیپنوتیزم جذابیت چشمگیری برای سخنرانان و مهمانان خارجی داشته است.همچنین بیان موارد اخلاق حرفه ای در زمینه هیپنوتراپی و تمزیج مسائل معنوی با علم از دیگر برجستگیهای کنگره یاد شده است

نخستین کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم وابسته هفتم الی نهم اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حضور کنگره بیش از 750 متخصص و صاحبنظر در رشته های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، روانشناسی، متخصصین بیهوشی از داخل و خارج کشور از جمله سوییس، آلمان، ایتالیا و نروژ برگزار شد.

از دستاوردهای این کنگره می توان به عقد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انجمن هیپنوتیزم آلمان اشاره کرد.

عضو هیئت علمی گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دبیر انجمن هیپنوتیزم ایران اظهارداشت: این تفاهم نامه در پایان کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم وابسته که در مشهد برگزار شد به منظور گسترش فعالیتهای تعاملات علمی، برگزاری کارگاههای تخصصی، کنگره های علمی منعقد شد.

دکتر مهدی فتحی نشان کرد: برگزاری ورک شاپهایی با موضوع هیپنوتیزم با حضور متخصصان برجسته انجمنهای اروپایی و آلمان،اعزام متخصصین به کشور آلمان برای حضور در همایش های علمی از دیگر مفاد این تفاهم نامه به شمار می رود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بهره مندی از تجربیات اندیشمندان دیگر کشورها و آشنایی با جدیدترین متدهای مورد استفاده در علم هیپنوتیزم از جمله مزایای این تفاهم نامه برای کشور به شمار می رود تصریح کرد: انعقاد این تفاهم نامه نشان از توانمندی و پتانسیل بالای علمی کشور ایران در زمینه هیپنوتیزم می باشد.

دکتر مهدی فتحی با اشاره به گستردگی کاربرد علم هیپنوتیزم اظهار داشت: هیپنوتیزم در تسریع درمان بیماریهای روحی و روانی از جمله استرس، ترس، افسردگی، کنترل درد، اعمال دندان پزشکی، زایمان، بازتوانی های جسمی و حرکتی و ورزش کاربرد موثری دارد.

علاقمندان برای مطالعه مطالب درج شده در خبرنامه انجمن جهانی هیپنوتیزم می توانند به نشانی http://webda.mums.ac.ir/pdf/ish.pdf مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز