خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد:

كشف 95میلیون ریال لامپ قاچاق در مشهد

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۳۴

ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در بازدید از یك انبار زیر زمینی 95 میلیون ریال لامپ قاچاق كشف و ضبط كردند.

ایلنا - مشهد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در بازدید از یك انبار زیر زمینی 95 میلیون ریال لامپ قاچاق كشف و ضبط كردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز و حمایت از تولیدكنندگان داخلی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز این پلیس،در پی كسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری زیادی لامپ قاچاق در یك باب انبار زیرزمینی در میدان 17شهریور بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسین بید مشكی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از حضور در محل و اطمینان از صحت موضوع با انجام تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی با مقامات قضائی در اقدامی غافلگیرانه محل را بازرسی و تعداد 2700عدد لامپ به ارزش تقریبی 95 میلیون ریال كشف و ضبط كردند.

وی با بیان اینكه متهم به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان كرد: ورود كالاهای قاچاق علاوه بر پیامدهای مخرب اقتصادی در جامعه دارای پیامدهای اجتماعی، فرهنگی منفی می باشد كه در این زمینه پلیس مصمم است با وارد كنندگان كالای قاچاق كه باعث اختلال در نظام اقتصادی كشور می شوند برخورد قاطع داشته باشد.

سرهنگ بیدمشكی در در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشكوك سریعاً با شماره تلفن تماس 2183700 تماس بگیرند و موارد را گزارش كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز