خبرگزاری کار ایران

انتقاد شهردار مشهد از دولت؛

کمک های دولت به خط 2 قطار شهری مشهد ناچیز بوده است

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۱۶

حدود 130 میلیارد تومان به خط 2 قطار شهری بودجه دادیم اما دولت یك سیزدهم همین مبلغ را نداده و البته بودجه‌ای نبوده كه به ما بدهد ولی شهرداری مشهد با همه این موارد نگذاشته مشكلی در پروژه‌ها پیش بیاید.

مشهد - ایلنا: شهردار مشهد با اشاره به کمک های ناچیز دولت گفت: گرایش ما این است كه منابع مورد نیاز را از خود شهر به دست بیاوریم و معتقدیم با كمك مردم می‎‌توان مشهد را آباد كرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد پژمان افزود: برای اینكه در یك زمان كوتاه مردم را به نیازهای حداقلی برسانیم، نیازمند یك شتاب در پیشرفت بودیم كه خوشبختانه این شتاب حاصل شده است.

وی ادامه داد: ‌در این مدت سعی كرده‌ایم از ظرفیت‌ها و نقاط برخوردار درآمد كسب كرده و برای رفاه مردم هزینه كنیم كه رشدهای چند صد درصدی در بودجه‌های شهرداری نشان دهنده موفقیت ماست ولی هنوز مشهد ظرفیت‌های نهفته زیادی دارد و ما ظرفیت‌های جدید كسب درآمد را دنبال می‌كنیم.

وی خاطرنشان كرد: در راستای افزایش درآمدها نمی‌خواهیم به مردم فشار بیاید و فعالیت‌های ما در این زمینه خارج از ظرفیت و توان مردم نبوده است.

شهردار مشهد با اشاره به بودجه 9500 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری مشهد گفت: این منابع با مطالعات دقیق به دست آمده و در اولویت‌های شهر هزینه خواهد شد و البته در شرایطی قرار داریم كه اندازه شهر خیلی بزرگ شده است.

پژمان با اشاره به بودجه 220 میلیارد تومانی سال 86 شهرداری مشهد گفت: در آن زمان پروژه‌ای با هزینه 10 میلیارد تومان یك خواب و رویا بود ولی الان پروژه‌های شهرداری مشهد هزینه‎هایی بالغ بر 1000 میلیارد تومان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز