خبرگزاری کار ایران

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) مشهد خبر داد:

اجرای طرح ابتکاری بهبود فرایند زندگی در كمیته امداد مشهد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۸۹

طی این مدت اهدافی مانند ارتباط موثرومستمرزوجین با این اداره، ارتباط باواحد مشاوره جهت حل مشکلات ودر صورت نیاز ارجاع به کلینیکهای مشاوره سطح شهر، تحویل کتاب -بروشور وCDبه نوعروسان در قالب بسته های فرهنگی و ارسال پیامک مشاوره ای و آموزشی،پیش بینی شده است.

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) مشهد از اجرای طرح ابتكاری بهبود فرایند زندگی و تحكیم خانواده ویژه نوعروسان تحت پوشش این اداره خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد،قربانعلی حاجی زاده، گفت: با توجه به برگزاری کلاسهای آموزشی مستمر برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت دریافت جهیزیه، طرح ابتكاری بهبود فرآیند زندگی و تحكیم خانواده از سوی حوزه فرهنگی این اداره جهت زوجین اجرا می شود.

وی به تشریح این دوره آموزشی پرداخت و ادامه داد: این دوره آموزشی بصورت همایش و در10 ساعت برنامه ریزی شده است كه در آن سرفصلهای آموزشی مطابق با دستورالعمل برای زوجین برگزار می شود.

در ادامه حاجی زاده،تصریح كرد: در این دوره ها،مباحث بهداشت روانی،فرهنگی و اجتماعی به صورت عمومی و مباحث بهداشت فردی و احکام به صورت تخصصی تدریس و ارائه می گردد.

مدیر كمیته امداد مشهد از اجرای این طرح به مدت یکسال و به طور مستمرخبر داد و اظهار کرد: در طی این مدت اهدافی مانند ارتباط موثرومستمرزوجین با این اداره، ارتباط باواحد مشاوره جهت حل مشکلات ودر صورت نیاز ارجاع به کلینیکهای مشاوره سطح شهر، تحویل کتاب -بروشور وCDبه نوعروسان در قالب بسته های فرهنگی و ارسال پیامک مشاوره ای و آموزشی،پیش بینی شده است.

وی افزود: اولین مرحله از این دوره آموزشی از 20بهمن ماه سال جاری و با حضور 100 نفر از زوجین تحت پوشش این اداره آغاز به كار كرده است بطوریکه این امر با استقبال خوبی از طرف زوجین مواجه بود.

حاجی زاده ادامه داد: همچنین پیش بینی شده است تا در صورت فراهم شدن شرایط،منبعد نوعروسانی که طبق نظر مشاور دچار آسیب می باشند در کلاسهای آموزشی زوجین جهت حل مشکلات و آسیب شرکت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز