خبرگزاری کار ایران

هادی شوشتری:

رئیس جمهور آینده باید صادق، پرکار،اجرایی و بدور از روزمرگی باشد

کد خبر : ۶۹۳۲۳

آشنایی با مسائل سیاست داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت برای اهداف خود باید همیشگی باشد و در تمامی تصمیم گیری‌ها بر اساس سه اصل عزت، مصلحت و حکمت عمل کند.

ایلنا: هادی شوشتری گفت: رئیس جمهور آینده باید صادق، پرکار،اجرایی و بدور از روزمرگی باشد وباید یک رجل سیاسی باشد؛ مدیر و مدبر باشد.

به گزارش ایلنا از خراسان رضوی، نماینده مردم قوچان و فاروج درباره ویژگی‌های رئیس جمهور آینده  گفت: مقام معظم رهبری چندی پیش به خوبی ویژگی های مطلوب رئیس جمهور آینده را بیان کردند که باید برای انتخاب فرد اصلح به این موارد دقت شود.

وی افزود: آشنایی با مسائل سیاست داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت برای اهداف خود باید همیشگی باشد و در تمامی تصمیم گیری‌ها بر اساس سه اصل عزت، مصلحت و حکمت عمل کند.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس نهم بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید یک رجل سیاسی باشد؛ مدیر و مدبر باشد، سابقه کار اجرایی و کارنامه درخشان داشته باشد و دچار روزمرگی نشود.

شوشتری با بیان اینکه میزان مقاومت یک رئیس جمهور در کار اجرایی باید اندازه گیری شود، اظهار داشت: رئیس جمهور باید برنامه‌ریزی دراز مدت داشته باشد و دچار روزمرگی و تدوین برنامه روزانه نشود؛ چراکه روزمرگی آفتی برای مدیریت محسوب می‌شود و فرد را از همه کارها و فعالیت‌ها عقب می‌اندازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با برشمردن ویژگی‌های رئیس جمهور ایده‌آل گفت: رئیس‌جمهور باید صداقت داشته باشد همچنین باید پرتحرک و پرنشاط باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز