خبرگزاری کار ایران

هادی شوشتری نماینده قوچان و فاروج خبر داد:

بازدید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جزایر سه گانه

کد خبر : ۶۹۳۲۵

هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج گفت:اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی از جزایر استراتژیک جمهوری‌اسلامی ایران در خلیج فارس شامل جزیره ابوموسی، تنب‌بزرگ و کوچک و سیری بازدید کردند.

ایلنا: هادی شوشتری، نماینده مردم قوچان و فاروج، گفت: اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی از جزایر استراتژیک جمهوری‌اسلامی ایران در خلیج فارس شامل جزیره ابوموسی، تنب‌بزرگ و کوچک و سیری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خراسان رضوی، دبیر کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی در قوچان خاطر نشان کرد: در این بازدید رئیس، نایب‌رئیس، دبیر، رئیس‌کمیته امنیت دفاعی، و ۵ عضو دیگر کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با سفر به بندر عباس مرکز استان هرمزگان با همراهی استاندار هرمزگان به این جزایر سفرو از سه جزیره مذکور بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: هیات پارلمانی مجلس ابتدا با هلی‌کوپتر به جزیره تنب ‌بزرگ سفر کرده و از تمامی قسمت‌های این جزیره بازدید به‌عمل آوردند.

رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت این جزایر برای جمهوری اسلامی ایران گفت: نمایندگان بعد از بازدید جزیره بزرگ به جزیره ابوموسی سفر کرده و حدود ۴ ساعت در این جزیره ازجمله اماکن نظامی و غیر نظامی همراه با توضیحات مسئوولین از تمامی قسمت‌های آن بازدید به‌عمل آوردند. همچنین در ادامه سفراعضای بازدید‌کننده در جمع نمازگزاران مسجد جامع ابوموسی شرکت و نماز را به جماعت برگزار نكردند و رئیس کمیسیون امنیت‌ملی نیز به تشریح اهداف این سفر در جمع نماز گزاران پرداخت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بازدید از جزیره سیری افزود: نمایندگان حاضر در این بازدید بعلاوه بنده، علاء‌الدین بروجردی، منصور حقیقت‌پور، محمد‌حسن آصفری، اسماعیل کوثری، محمد آشوری‌تازیانی، صفر نعیمی‌رز، احمد شوهانی، محمدرضا محسنی‌ثانی از اعضای کیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی بودند که به اتفاق استاندار معاونت سیاسی اجتماعی و مدیرکل امنیتی استان هرمزگان از این جزایر بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز