خبرگزاری کار ایران

با بدرقه خیل عظیم مردم عزادار؛

پیکر مفسر قرآن در جوار حرم رضوی آرام گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۰۴

مراسم تشییع پیکر آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی از مراجع عظام تقلید، اساتید اخلاق و مفسر قرآن کریم صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین کشوری و لشکری و همچنین مسئولان استانی در حرم مطهر رضوی برگزار شد و حضرت آیت الله شبیری زنجانی، از مراجع عظام تقلید قم بر پیکر این عالم ربانی اقامه نماز کردند.

ایلنا: مراسم تشییع پیکر آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی از مراجع عظام تقلید، اساتید اخلاق و مفسر قرآن کریم صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین کشوری و لشکری و همچنین مسئولان استانی در حزم مطهر رضوی برگزار شد و حضرت آیت الله شبیری زنجانی، از مراجع عظام تقلید قم بر پیکر این عالم ربانی اقامه نماز کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، بعد از اقامه نماز، پیکر مرحوم آیت الله حسینی زنجانی بر دستان مردم داغدار تا صحن آزادی حرم مطهر رضوی تشییع شد.

در حرم مطهز امام رضا(ع) خیل عظیم مردم از ساعاتی قبل حضور یافته و با برپایی مراسم عزاداری در انتظار ورود پیکر مطهر  مرجع عالیقدر آیت الله حسینی زنجانی بودند، تا پیکر ایشان را تا خانه ابدی بدرقه کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مراجع، امام جمعه مشهد و زنجان، استاندار خراسان‌رضوی و زنجان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای در مراسم تشییع پیکر آیت الله حسینی زنجانی حضور داشتند.

آنچه بیشتر از هر چیزی، در مراسم تشییع مشهود بود علاقه و عشق مردم به این عالم بزرگ دینی و مرجع تقلید بود که همیشه در مسیر حق گام بر داشت.

 آیت الله حسینی زنجانی، صبح سه شنبه و پس از اقامه نماز صبح به دلیل عارضه تنفسی و سرطان ریه و کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز