خبرگزاری کار ایران

پیرمرد معلول مشهدی در پی ثبت رکوردی جدید در دوی استقامت

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۲

غلامحسن رضایی استادی، ورزشکار معلول مشهدی، امروز حرکت خود را برای ثبت رکورد ۳۸۲ کیلومتر پیاده روی استقامت به مدت ۳ شبانه روز در بوستان ملت مشهد آغاز می‌کند.

ایلنا: غلامحسن رضایی استادی، ورزشکار معلول مشهدی، امروز شنبه 8 تیرماه، حرکت خود را برای ثبت رکورد ۳۸۲ کیلومتر پیاده روی استقامت به مدت ۳ شبانه روز در بوستان ملت مشهد آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا از مشهد، این ورزشکار ۴۰ سال پیش بر اثر آسیب دیدگی در کشتی، یک دست خود را از دست داده است، می‌گوید: این سومین باری است که پیاده روی استقامت انجام می‌دهم.

استادی در رابطه با این رکورد شکنی افزود: سال ۹۰، یکصد دور به مصافت ۳۱۵ کیلومتر و به مدت ۵۴ ساعت، دور بوستان ملت راهپیمایی کردم.

رضایی بیان کرد: سال گذشته هم ۱۱۱ دور به مصافت ۳۵۰ کیلومتر، به مدت ۶۰ ساعت راهپیمایی داشتم.

وی هدف خود از رکورد شکنی امسال که قرار است ۳۸۲ کیلومتر پیاده روی استقامت با ۱۲۱ دور پیاده روی روی رینگ پارک ملت مشهد انجام دهد را تلاش معرفی کرد و گفت: خانواده‌ها، جوانان و به خصوص بازنشسته‌ها بدانند کار و تحرک و ورزش تمام شدنی نیست.

مددجوی ۶۱ ساله بهزیستی که بازنشسته کارخانه نخریسی مشهد است اظهار کرد: بنده ۲۰ سال است که ورزش را با کوهنوردی و پیاده روی بین مردم و به خصوص جوانان ترویج داده‌ام.

رضایی که بدون مربی کار را به صورت مبتدی آغاز و اکنون حرفه‌ای شده است، در خصوص حمایت ارگان‌های دست اندر کار شهر، بیان کرد: دو سال قبل، شهرداری حامی و خیلی کمک کرد، اما امسال با اینکه من مددجویشان هستم و آن‌ها کارهای قبلی مرا را دیده‌اند؛ عقب نشینی و از حمایت من انصراف دادند.

وی تصریح کرد:‌‌ همان طور که می‌بینید در تراکت تبلیغاتی، بهزیستی و شهرداری منطقه ۱۱ حضور دارند اما بهزیستی با تمام نامه‌نگاری‌ها، ششم تیر به دلیل گرمای هوا، نبود پزشک یا کم آوردن من عقب نشست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز