خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

جذب 1281 حامی اكرام ایتام در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۶

از فروردین ماه تا پایان خرداد ماه سال جاری، یک هزار و ۲۸۱ حامی اکرام ایتام توسط حوزه مشارکت‌ها در سطح خراسان رضوی جذب شده‌اند.

ایلنا: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی، گفت: از فروردین ماه تا پایان خرداد ماه سال جاری، یک هزار و ۲۸۱ حامی اکرام ایتام توسط حوزه مشارکت‌ها در سطح خراسان رضوی جذب شده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حبیب الله آسوده، با بیان آیات و روایاتی در خصوص تکریم ایتام و نحوه برخورد مناسب با آنان، اظهار داشت: برخورد با ایتام نباید موجب نزول شخصیت آنان شود بلکه باید زمینه‌ای برای رشد آنان را فراهم آورد.

وی، تصریح کرد: حامی یابی برای ایتام، به عنوان اجر معنوی و ذخیره‌ای برای آخرت محسوب می‌شود.

آسوده، از حضور و همکاری حوزه مشارکتهای مردمی در خصوص حامی یابی تشکر کرد و ادامه داد: حوزه مشارکت‌ها در مناسبت‌های مختلف با برپایی ایستگاه‌های جذب حامی و یا مراجعه حضوری توانسته از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه سال جاری، یک هزار و ۲۸۱ حامی را برای اکرام ایتام جذب کند.

قائم مقام این نهاد در خراسان رضوی، ادامه داد: از آمار فوق ۳۲۱ حامی در فروردین ماه، ۵۶۰ نفر در اردیبهشت ماه و ۴۰۰ نفر در خرداد ماه سال جاری جذب شده‌اند.

وی در پایان ضمن تشکر از حامیانی که با ورود به این طرح توانسته‌اند فیوضات معنوی را کسب کنند، یادآور شد: خیرین و نیکوکارانی که قصد حمایت از یتیم یا ایتامی را دارند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۸۰۵۸۵ ارتباط برقرار و راهنمایی‌های لازم را از مسئولین مربوطه اخذ کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز