خبرگزاری کار ایران

نماینده مشهد در مجلس:

سهم خراسان رضوی از تعداد تشکل‌های اقتصادی در کشور تنها 13 تشکل است

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۶۳

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام توان خود را برای احصای مشکلات در حوزه تولید و برنامه‌ریزی جهت رفع آن بسیج خواهیم کرد.

ایلنا: نصراله پژمان‌فر؛ رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در جلسه روز صنعت و معدن از صنعتگران، کارآفرینان و تولیدکنندگان به عنوان سربازان جبههٔ اقتصادی یادکرد و گفت: اهتمام مجلس، حمایت و تقویت عرصهٔ تولید و کار است.

به گزارش ایلنا از مشهد، وی در این مراسم، با بیان اینکه هم اکنون ۲۸۵ تشکل اقتصادی در کشور فعال است، اظهار داشت: سهم خراسان رضوی از این تعداد ۱۳ تشکل است.

نمایندهٔ مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام توان خود را برای احصای مشکلات در حوزهٔ تولید و برنامه ریزی جهت رفع آن بسیج خواهیم کرد.

گفتنی ست در این مراسم که با حضور جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارآفرینان استان برگزار شد؛ از ۳۹ کارآفرین بر‌تر در گروه‌های محصولات غذایی و آشامیدنی، نساجی، چرم و پوشاک، صنایع سلولزی و کاغذی، محصولات شیمیایی، لاستیک و پلاستیک، کانی‌های غیرفلزی، فلزات اساسی و محصولات فلزی فابریکی، ماشین آلات، تجهیزات و لوازم خانگی، ماشین آلات و تجهیزات برقی، وسایل ارتباطی، ابزار دقیق، وسایل نقلیه موتوری و تجهیزات حمل و نقل، بهره برداران نمونهٔ معادن، واحدهای فنی مهندسی، مرکز تحقیق و توسعه تقدیر شد.

همچنین یک مکتشف نمونه و سه پیشکسوت نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز