خبرگزاری کار ایران

رشد 3.5 برابری مبلغ اثر بخشی خدمات كلینیك صنعت در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۷۸

در حال حاضر ۱۰۹ نفر از اساتید دانشگاه، خبرگان صنعت و کار‌شناسان توانمند حوزه صنعت و دانشگاه به عنوان مشاور از طریق کلینیک صنعت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به ارائه خدمات به واحدهای صنعتی می‌پردازند.

ایلنا: کلینیک صنعت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در سال ۱۳۹۱ با ارائه خدمات مشاوره‌ای به صنایع، ۲۰۱ میلیارد ریال اثر بخشی در واحدهای صنعتی داشته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در سال ۱۳۹۱ تعدا د ۸۰ خدمات مشاوره‌ای بطور کامل از سوی کلینیک صنعت به واحدهای صنعتی ارائه شد که منجر به حصول نتیجه شده و باعث ایجاد ۲۰۱میلیارد ریال اثر بخشی در این واحد‌ها شد.

مسعود مهدیزاده افزود: مبلغ اثر بخشی ایجاد شده نسبت به سال گذشته رشد ۵/۳ برابری داشته است.

وی گفت: برای اولین بار در کشور کلینیک صنعت در سال ۱۳۸۶ توسط شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی به منظور استفاده از پتانسیل متخصصین بخش تولید شاغل در دانشگاه و صنعت در جهت بهبود و ارتقاء صنعت ایجاد شد.

مهدیزاده افزود: استقبال واحدهای تولیدی از کلینیک صنعت و مراجعه جهت دریافت خدمات مشاوره‌ای متنوع در جهت بهبود وضعیت واحد صنعتی، نشان دهنده اهمیت لزوم این مرکز در کنار صنعت است.

وی در رابطه با خدمات قابل ارائه در کلینیک صنعت اظهار داشت: ارائه مشاوره در زمینه دانش فنی و فرمولاسیون، بهره وری و عارضه یابی، خرید تجهیزات و ماشین آلات، سرمایه گذاری و بازار و مشاوره‌های مدیریتی از جمله خدماتی است که توسط مشاورین خبره و توانمند عضو کلینیک صنعت به واحدهای صنعتی متقاضی ارائه می‌شود.

مهدیزاده در ادامه گفت: نیمی از هزینه‌های مشاوره واحدهای صنعتی توسط شرکت شهرکهای صنعتی پرداخت می‌شود و پس از طی مراحل اولیه مشاوره اگر توصیه‌های مشاورین از نظر واحد صنعتی دارای اثر بخشی باشد، در مرحله دوم واحد صنعتی مستقیمآ با مشاور قرار داد منعقد نموده و روند بهبود را طی می‌کند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در پایان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر ۱۰۹ نفر از اساتید دانشگاه، خبرگان صنعت و کار‌شناسان توانمند حوزه صنعت و دانشگاه به عنوان مشاور از طریق کلینیک صنعت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی به ارائه خدمات به واحدهای صنعتی می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز