خبرگزاری کار ایران

آیت الله هاشمی رفسنجانی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد:

برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد آمده‌ام

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۳۰

آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر امروز سه شنبه 11 تیرماه وارد مشهد شد.

ایلنا: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، آیت الله هاشمی رفسنجانی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و در بدو ورود به مشهد گفت: تنها برای زیارت حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) به مشهد سفر کرده‌ام و هیچگونه دیداری ندارم.

وی با بیان اینکه برنامه خاصی در مشهد ندارم اظهار داشت: بهترین دوست ما هم این‌جا آیت‌ الله واعظ طبسی است که حضور دارند و برای اطلاع از شرایط استان خراسان رضوی به مشهد آمده‌ام و دیدار دیگری ندارم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از ورود به مشهد، فرودگاه را به مقصد حرم مطهر رضوی ترک کرد.

آیت‌الله واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان و تولیت آستان‌قدس رضوی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به استقبال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رفت.

در این استقبال که در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس انجام گرفت، محمدحسین فروزان‌مهر، استاندار خراسان‌رضوی و علوی، قائم‌مقام تولیت‌آستان‌قدس رضوی و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی استان حضور داشتند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در این سفر ۴ روزه خود به مشهد که از دقایقی پیش شروع شد، علاوه بر زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) با نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت عظمی آستان قدس رضوی دیدار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز