خبرگزاری کار ایران

توسط سلحشور؛

انیمیشن پیام راشل کوری در سینما هویزه مشهد رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۰

این انیمیشن روز یکشنبه ۱۷تیرماه با سخنرانی فرج الله سلحشور کارگردان مجموعه‌های تلوزیونی تاریخی-مذهبی و فروغ نیلیچی‌زاده کار‌شناس برنامه به سمت خدا در سینما هویزه مشهد اکران خواهد شد.

ایلنا: انیمیشن پیام راشل کوری از سری انیمیشن‌های مقاومت تا پیشرفت با حضور فرج الله سلحشورکارگردان فیلم حضرت یوسف در سینما هویزه مشهد رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، انیمیشن راشل کوری به صورت نماهنگ آماده شده که در آن پیام پیشرفت اسلام در سایه مقاومت، بحث آزادی قدس، نابودی اسراییل و از بین رفتن نظامی‌گری آمریکا و در کل برداشت آزاد از دنیای بعد از ظهوربه تصویر کشید شده است.

بر اساس این گزارش راشل کوری، دختر جوان آمریکایی از «المپیای» واشنگتن بود که در ۱۶ مارس ۲۰۰۳، توسط بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی در حالی که به تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در «رفح» غزه اعتراض می‌کرد، زیر گرفته شده و به قتل رسید.

راشل آلین کوری یا ریچل آلین کوری «Rachel Corrie» فرزند کریگ و سیدنی کوری در المپیای واشنگتن بزرگ شد. از دبیرستان کپیتال فارغ التحصیل شد و سپس در دانشگاه اور گرین استیت کالج تحصیلات خود را ادامه داد.

او در ابتدای ورود به دانشگاه «۱۰ آوریل ۱۹۷۹» به عضویت جنبش اتحاد جهانی (ISM) درآمد و پس از فارغ التحصیلی به منظور شرکت در تظاهراتی که از سوی این جنبش برگزار شده بود به خاورمیانه، منطقه نوار غزه مسافرت کرد.

پس از حضور در غزه دوره آموزش دو روزه مقاومت غیر خشونت آمیز و سپر انسانی را گذراند. در ایمیل‌هایی که به خانواده‌اش فرستاد، مسایلی را که شاهد آن بود شرح داد و از ناامیدی خود در مورد آن‌ها سخن می‌گفت.

کوری در ۱۴ مارس ۲۰۰۳ در مصاحبه با شبکه خبری «میدل ایست» گفت: احساس می‌کنم که شاهد نابودی سیستماتیک توانایی مردم برای بقا هستم، گاهی اوقات هنگام شام خوردن با مردم هستم و حس می‌کنم که انبوهی از تجهیزات نظامی اطراف ماست و قصد نابودی مردمی را دارند که با آن‌ها در حال صرف شام هستم.

این انیمیشن در روز یکشنبه ۱۷تیرماه با سخنرانی فرج الله سلحشور کارگردان و نیلیچی‌زاده کار‌شناس برنامه به سمت خدا در سینما هویزه مشهد اکران خواهد شد.

یاد آور می‌شود انیمیشن پیام راشل کوری روز قدس در تلویوزیون به نمایش در خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز