خبرگزاری کار ایران

متخلفان پارک خودرو در مسیرهای دوچرخه مورد اعمال قانونی قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۰

این تصمیم جهت مدیریت، ساماندهی و ایجاد تسهیلات در این مسیرهاست، ترویج استفاده از دوچرخه همکاری تمام شهروندان را طلب می‌کند و امیدوارم با همکاری همه این عزیزان به این مهم دست یابیم.

ایلنا: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد گفت: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اعمال قانون متخلفانی خبر داد که در مسیرهای ویژه دوچرخه اقدام به پارک وسیله نقلیه خود می‌کنند.
به گزارش ایلنا از مشهد، سید مهدی امامی میبدی اظهار کرد: پس از ایراد شکایات متفاوت از سوی برخی از دوچرخه‌سواران نسبت به پارک خودرو‌ها در مسیرهای ویژه دوچرخه، این سازمان با اجرای طرح‌های متفاوتی همچون تهیه و ارسال گزارش‌های مختلف به رسانه‌ها و همینطور تهیه بروشور و تراکت و پخش آن در بین ساکنان و مالکان خودرو‌ها در این مسیر‌ها اقدام به فرهنگ‌سازی کرد که تاثیر به سزایی در کاهش این تخلف داشت، ولی باز هم در نقاطی از مسیرهای ویژه دوچرخه شاهد پارک خودرو‌ها هستیم که پس از بررسی و برگزاری جلسات متفاوت با پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد، اعمال قانون خاطیان به وسیله این نهاد اجرایی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های انجام شده، نیروهای پلیس راهور در سطح شهر نسبت به اعمال قانون خودروهایی که به هر صورت در طول مسیر ویژه دوچرخه پارک می‌کنند، اقدام می‌کند.
امامی تصریح کرد: این تصمیم جهت مدیریت، ساماندهی و ایجاد تسهیلات در این مسیرهاست، ترویج استفاده از دوچرخه همکاری تمام شهروندان را طلب می‌کند و امیدوارم با همکاری همه این عزیزان به این مهم دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز