خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد:

در ازای کارهایی که انجام دادم، توقع تشکر ندارم

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۷۵

وجه همت ما این بود که اوضاع و احوال شهر مشهد را به گونه‌ای رقم بزنیم که شهر از موضوعات آزاردهنده فاصله گیرد و شرایط زندگی در حد استاندارد مهیا شود.

ایلنا: شهردار مشهد گفت: در ازای فعالیت‌هایی که طی ۶ سال گذشته در شهر مشهد انجام شده است، توقع تشکر ندارم.
به گزارش ایلنا از مشهد، سید محمد پژمان در مراسم بهره‌برداری از بخش جنوبی بوستان کوهسنگی در فرهنگسرای کودک و آینده با بیان این مطلب افزود: وجه همت ما این بود که اوضاع و احوال شهر مشهد را به گونه‌ای رقم بزنیم که شهر از موضوعات آزاردهنده فاصله گیرد و شرایط زندگی در حد استاندارد مهیا شود.
وی ادامه داد: احداث بوستان و ایجاد فضای تفریح و آرامش به بخش کیفی زندگی انسان بر می‌گردد، اما در کنار توجه به کیفیت کمیت نیز مدنظر قرار دارد.
شهردار مشهد با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای به این منظور صورت گرفت، خاطرنشان کرد: امروز شاهد بهره‌برداری بخشی دیگر از فعالیت‌های صورت گرفته در شهر یعنی بهره‌برداری از بخش جنوبی بوستان کوهسنگی هستیم که دو کوه طبیعی را در دل زندگی شهری در خود جای داده است.
پژمان ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که در گذشته استارت احداث این بوستان را زده‌اند، گفت: بخش عمده کار نیز در این دوره شهرداری انجام شد و سعی ما بر این بود تا فضایی دلنشین برای زائران و مجاوران و حتی میهمانانی از خارج کشور فراهم آوریم.
وی تصریح کرد: هر کس با قدمت و پیشینه شهر مشهد آشناست، با بوستان کوهسنگی نیز آشنایی دارد و بخشی از مدت زمان سفر خود را به دیدن این بوستان اختصاص می‌دهد.
شهردار مشهد اضافه کرد: تلاش کردیم بر مدار رضایت الهی بر مبنای رضایت بندگانش حرکت کنیم و این شهر را به قله‌های ترقی و پیشرفت برسانیم.
پژمان گفت: بر دستان همه آن‌هایی که در راه آبادسازی شهر مشهد تلاش کرده‌اند، با افتخار بوسه می‌زنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز