خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام یعقوبی:

استقبال مردم از سلاله پاك پیغمبر(ص) پاسخ اقدامات توهین آمیز غرب بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۸

امام جمعه بجنورد گفت: استقبال باشكوه مردم ولایی خراسان شمالی از مقام معظم رهبری پاسخ دندان شكنی به یاوه گویی ها و اقدامات موهن غرب بود.

بجنورد - ایلنا: امام جمعه بجنورد گفت: استقبال باشكوه مردم ولایی خراسان شمالی از مقام معظم رهبری پاسخ دندان شكنی به یاوه گویی ها و اقدامات موهن غرب بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی پیش از شروع سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از مستقبلان ایشان، در محل ورزشگاه تختی بجنورد عنوان كرد: دشمنان اسلام بدانند استقبال از سلاله پاك پیامبر اسلام(ص) در خراسان شمالی پاسخ دندان شكن مردم مومن و ولایت مدار این استان به اقدامات توهین آمیز كشورهای غربی و حامیان آنها است.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم استقبال از رهبری این موضوع را نشان دهنده نهایت ارادت و عشق و علاقه مردم به ولایت ذكر كرد و افزود: مردم این استان 27 سال چشم انتظار چنین لحظه ای بودند و هم اكنون نیز پس از رسیدن به آرزوی دیرینه خود منتظر استماع سخنان و رهنمون های گهربار مقام عظمای ولایت هستند.

پس از سخنان امام جمعه بجنورد، مقام معظم رهبری سخنرانی خویش را در میان شعارهای كوبنده و بلند مردم خراسان شمالی آغاز كردند.

رهبر انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه وارد خراسان شمالی شدند و پس از استقبال در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی بجنورد هم اكنون در این ورزشگاه و در حضور هزاران تن از عاشقان ولایت در حال سخنرانی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز