خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت گرفت؛

بهره برداری از فرستنده های تلویزیونی 4 کاناله روستای توپکانلو شیروان

در حال حاضر بیش از 98 درصد جمعیت شهرستان شیروان تحت پوشش شبکه 1، 2، 3 و استانی خراسان شمالی از طریق سیستم آنالوگ هستند.

بجنورد- ایلنا: فرستنده تلویزیونی 4 کاناله روستای توپکانلو شیروان با حضور نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسولان صدا و سیمای استان و شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما قائم مقام صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در مراسم بهره برداری این پروژه گفت: فرستنده 4 برنامه ای روستای توپکانلو بخش سرحد شهرستان شیروان با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

محمدعلی سرگلزهی افزود: با بهره برداری این فرستنده از این پس مردم این روستا می توانند شبکه های 1، 2، 3 و استانی را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 98 درصد جمعیت شهرستان شیروان تحت پوشش شبکه 1، 2، 3 و استانی خراسان شمالی از طریق سیستم آنالوگ می باشند.

وی عنوان کرد: همچنین بیش از 75 درصد جمعیت شهرستان شیروان تحت پوشش سیستم تلویزیونی دیجیتال قرار دارند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در این مراسم گفت: افتتاح این طرح موجب رشد و توسعه مناطق محروم و کاهش محرومیت مناطق می شود.

دکتر عزیزی افزود: وجود شبکه های مختلف تلویزیونی در مناطق باعث ارتقاء فرهنگ جامعه می گردد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز