خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری ششمین جشنواره ورزشی پرستاران درشیروان؛

رونق ورزش در بین کارکنان دولت خراسان شمالی دردستور کار قرارگرفت

براساس بررسیهای انجام شده کارمندانی که به طور مداوم ساعاتی را به ورزش اختصاص می دهند بازده کاری بالاتری نسبت به کارمندانی دارند که ورزش نمی کنند.

شیروان - ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: رونق ورزش در بین کارکنان دولت به ویژه شاغلان در "حرف "سخت و زیان آور در این استان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا،" علی روشن "درآستانه ششمین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی پرستاران درشیروان افزود: ورزش و جوانان خراسان شمالی نگاه تخصصی به توسعه ورزش در بین کارکنان دولت دارد و ازجشنواره های مختلف ورزشی حمایت می کند.

وی اظهارداشت: براساس بررسیهای انجام شده کارمندانی که به طور مداوم ساعاتی را به ورزش اختصاص می دهند بازده کاری بالاتری نسبت به کارمندانی دارند که ورزش نمی کنند.

وی افزود: قطعا كاركنانی كه با ورزش مانوس هستند با روحیه بالاتر و شادابی بیشتر در محل کار خود حاضر می شوندكه در نهایت این امر می تواند منجر به ارایه خدمات بهتر به ارباب رجوع شود.

روشن ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی، ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی را ازجمله اهداف برگزاری جشنواره های ورزشی دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی بااشاره به اینکه ورزش برای تمامی آحاد جامعه ضروری و مهم است گفت: ورزش برای بانوان به دلیل نقش های مختلفی كه در جامعه و خانواده ایفا می كنند از اهمیت بیشتری برخوردار است به ویژه بانوانی كه در عرصه های مختلف اجتماعی نقش آفرینی می كنند.

وی افزود: با این حال سیاست کلی و اهداف تربیت بدنی استمرارنهضت ورزش کارکنان به منظورارتقای سطح کمی و کیفی ورزش به منظور ارتقای سطح كمی و كیفی ورزش كاركنان دولت، پربار كردن اوقات فراغت، حفظ نشاط و شادابی و سلامت جسمانی و جلوگیری از رخوت و سستی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز