خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت و توسط فرماندار هندیجان/

مراسم تجلیل از ادارات نمونه در شهرستان هندیجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۸۰

هفته دولت بهترین را ه و گزینه برای اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم در مورد فعالیت‌ها و کارکردهای دولت است.

ایلنا: فرماندار شهرستان هندیجان با گرامیداشت هفته دولت و شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر از برخی ادارات نمونه شهرستان هندیجان تجلیل کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، بهروز فرج اللهی در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار شد افزود: دولت خادم ملت است و دولت و ملت همواره برای حل مشکلات در کنار هم بوده‌اند و از همدیگر حمایت کرده‌اند.
رئیس شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه در هفته دولت فرصتی مناسب پیش آمده که دستاوردهای انقلاب و نظام را به مردم عزیز کشورمان ارائه دهیم گفت: به فرموده حضرت امام که مسئولان خدمات خود را به مردم اطلاع بدهند به همین خاطر هفته دولت بهترین راه و گزینه برای اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم در مورد فعالیت‌ها و کارکردهای دولت است.
فرماندار شهرستان هندیجان افزود: یکی از ملاک‌های انتخاب بانک کشاورزی به عنوان بانک نمونه این است که این بانک با پرداخت پنج میلیارد و ششصد میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های کشاورزی رونق بسیاری در هندیجان ایجاد نموده است.

در پایان فرج اللهی از ادارات بنیاد شهید وامور ایثارگران (مرحوم ناصر عنانات)، اداره برق (اسماعیل شعبانی)، جهاد کشاورزی (کامبیز محسنی) و آموزش و پرورش (خسرو حیاتی) و از بانک ملی (سبزعلی شولی)، بانک کشاورزی (داریوش شعبانی) تجلیل و به رسم یاد بود لوح تقدیر و هدایایی اهداءشد.

بهروز فرج اللهی فرماندار شهرستان هندیجان قبلاً به عنوان فرماندار نمونه استان خوزستان انتخاب شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز