خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرمشهر:

انتقال ارزش‌ها هدف اصلی اردوهای زیارتی دانش‌آموزی از مناطق عملیاتی است

کد خبر : ۱۲۷۱۲

در این اردوها دانش‌آموزان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با مسائل مرتبط با آن دوران از نزدیک با مسایل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و.. فرا روی مردم خرمشهر نیز آشنا می‌شوند.

ایلنا - آبادان: فرماندار خرمشهر از انتقال ارزشهای دفاع مقدس به عنوان هدف اصلی برگزاری اردوهای زیارتی دانش‌آموزی در جریان بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی یاد کرد.

به گزارش ایلنا از آبادان، عبدالله حسینی با اشاره به آغاز اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور از 12 مهر ماه جاری در استان خوزستان گفت: همه ساله تعداد زیادی از دانش آموزان سراسر کشور در قالب اردوهای دانش آموزی از مناطق عملیاتی جنوب کشور و به ویژه مشهد شهدای شلمچه بازدید می‌کنند.

حسینی افزود: دانش آموزان که در آن زمان خود شاهد حوادث و جریانات اتفاق افتاده در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نبودند با آمدن به این مناطق و توضیحات راویان جنگ از نزدیک با جان فشانی ها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همه ساله و از بهمن ماه حرکت کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی آغاز می‌شود، اظهار داشت: سه سالیست که حرکت کاروانهای راهیان نور در قالب دانش آموزی از مهرماه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این اردوها دانش‌آموزان علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با مسایل مرتبط با آن دوران از نزدیک با مسایل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و.. فرا روی مردم خرمشهر نیز آشنا می شوند.

فرماندار خرمشهر گفت: تلاش تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی خرمشهر ‌بر این است که ضمن پذیرایی از دانش‌آموزان آنان را با خاطره‌ای خوش بدرقه ‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز