خبرگزاری کار ایران

سد شهید عباسپور مجهز به شبکه مخابراتی VOIP شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۱

امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری، هزینه‌های بسیار پایین تعمیر و نگهداری و اختصاصی بودن بدون وابستگی به مخابرات از مزایای استقرار این سامانه مخابراتی به شمار می‌رود.

 ایلنا: مدیر عامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور گفت: برای نخستین بار در سطح کشور با ایجاد و تکمیل زیرساختهای شبکه مخابراتی، سد و نیروگاه برق آبی شهید عباسپور مجهز به سامانه مخابراتی VOIP شد.

به گزارش ایلنا، محمود رضا توکلی زانیانی در خصوص این سامانه مخابراتی افزود: سامانه جدید VOIP یک سامانه پشتیبان، مطمئن و قوی و ابزاری مناسب جهت برقراری ارتباط بین مراکز مختلف در سطح شرکت و منطقه مسکونی (کوشک) است.

او از امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری و اختصاصی بودن بدون وابستگی به مخابرات را از مزایای استقرار این سامانه مخابراتی عنوان کرد.

وی با اشاره به صرف مدت زمان سه سال برای تکمیل ساختارهای این شبکه مخابراتی در مجموعه سد و نیروگاه شهید عباسپور اظهار داشت: برای نصب و راه اندازی این سامانه ی مخابراتی مبلغی کمتر از 100 میلیون ریال هزینه شده است.

او سامانه مخابراتی قدیمی را شامل سه دستگاه مرکز تلفن، لینک میکروویو، ساختمانهای محل نصب، مرکز تلفن، باطریها، سیستمهای پشتیبان و کیلومترها کابل مخابراتی عنوان کرد و یادآور شد: سالانه بیش از صدها میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری سامانه مخابراتی قدیمی هزینه می شد.

سد و نیروگاه شهید عباسپور با هشت واحد 250 مگاواتی و توان تولید 2000 مگاوات برق، جزء بزرگترین نیروگاه های برق آبی کشور به شمار می رود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز