خبرگزاری کار ایران

زنگ آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان در آبادان به صدا در آمد

کد خبر : ۱۲۸۷۴

انجمن اولیا و مربیان یکی از مهمترین نمادهای مشارکت خانواده ها در تعلیم و تربیت فرزندانشان است.

ایلنا - آبادان: با حضور جمعی از مسوولان شهری زنگ هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان در محل دبستان دخترانه پروین اعتصامی آبادان به صدا در آمد.

به گزارش ایلنا از آبادان، در این آیین مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان با اشاره به نقش ارزشمند دو نهاد خانه و مدرسه در تربیت فرزندان گفت: کارآمدی و قدرت عمل بالای انجمن اولیا و مربیان یک مدرسه سبب تقویت معلمان و مدرسه در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان می شود.

حبیب رمضانی افزود: انجمن اولیا و مربیان یکی از مهمترین نمادهای مشارکت خانواده ها در تعلیم و تربیت فرزندانشان است.

وی اظهار داشت: حضور خانواده ها در کنار مربیان تاثیر مهمی بر روی رشد و تعالی دانش آموزان می شود.

او ضمن تاکید بر نقش بی بدیل پدران و مادران در تربیت فرزندانشان تصریح کرد: خانواده ها می توانند با آموزش آموزه های دینی و اسلامی به فرزندان خود زمینه ساز کمک و همیاری به مربیان در راه تعالی و نشاط فرزندانشان باشند.

وی در پایان خواستار حضور و اهمیت‌ دادن خانواده ها در برگزاری انتخابات انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس شد.

در این آیین که جمعی از اعضای انجمنهای اولیا و مربیان و همچنین خانواده دانش آموزان نیز حضور داشتند دانش آموزان در حالی که پرچمهای رنگین در دست داشتن با خواندن سرود و به حرکت در آوردن پرچمها این روز را گرامی داشتند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز