خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهبهان:

11ایستگاه مطالعه در نقاط پرتردد بهبهان راه اندازی می‌شود

کد خبر : ۱۲۸۸۱

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی بهبهان از راه اندازی 11 ایستگاه مطالعه در نقاط پرتردد شهرستان بهبهان خبر داد.

ایلنا - اهواز: فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی بهبهان از راه اندازی 11 ایستگاه مطالعه در نقاط پرتردد شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، باذلی محبوب گفت: طبق استاندارد و سند نهضت مطالعه مفید به ازای هر 100 نفر ما باید 8 متر مربع فضای کتابخانه ای داشته باشیم.

وی اهمانطور که در مفزود: راسم افتتاحیه کتابخانه عمومی آیت الله وحید بهبهانی در ادامه پیشنهاد  نماینده مردم بهبهان در مجلس رسماً اعلام کردیم با همکاری مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان ما 50% از اعتبار احداث کتابخانه مرکزی شهرستان بهبهان را به عهده می گیریم و این کار از منابع استانی و شهرستانی انجام خواهد شد و 50% بقیه را اداره کل کتابخانه های عمومی استان به عهده بگیرند. وی افزود طبق استانداردهای سند چشم انداز به ازای هر نفر باسواد ما باید 1.5 جلد کتاب داشته باشیم و با توجه به اینکه بیش از 98% جمعیت بهبهان باسواد هستند باید حداقل 265000 جلد کتاب در کتابخانه های شهرستان داشته باشیم و این یکی از بحث هایی است که کمیته نهضت مطالعه مفید باید تلاش کند تا منابع شهرستان به حد استاندارد برسد.

فرماندار بهبهان گفت: طرح ایستگاه های مطالعه که یکی از مباحث اصلی کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان است نیز انجام خواهد شد و با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و مکان یابی مناسب مصوب شد در حال حاضر تعداد 11 ایستگاه مطالعه در 11 نقطه پر تردد در سطح شهرستان به تشخیص اداره کتابخانه های عمومی نصب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز