خبرگزاری کار ایران

شهرداری بندر امام در بازیافت رتبه نخست را كسب كرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۸

شهرداری بندر امام برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه ی نخست در زمینه ی بازیافت شد.

بندر امام خمینی(ره): شهرداری بندر امام خمینی(ره)، موفق شد برای دومین سال پیاپی، از نمایشگاه بین المللی بازیافت تهران، رتبه ی نخست را کسب كند.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، گلمرادی، شهردار بندر امام با اعلام این خبر گفت: با تلاش تمام نیروهای زحمت کش شهرداری بندر امام، و همکاری شهروندان محترم، موفق شدیم برای دومین سال پیاپی در زمینه ی بازیافت، رتبه ی نخست نمایشگاه بین المللی تهران را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در برنامه ریزی بلند مدتی که داریم، قرار است انشاالله با همکاری شهروندان و پرسنل این شهرداری، تا سال 1400، بندر امام را به یکی از زیباترین و پاکیزه ترین شهرهای استان خوزستان تبدیل نماییم. تا این بندر صنعتی، تجاری بتواند زیبنده ی نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باشد.

لازم به ذکر است که در این نمایشگاه، گلمرادی شهردار بندر امام نیز، به عنوان مدیر نمونه کشوری شناخته و معرفی شد.

بندر امام خمینی(ره)، با جمعیتی حدود 100 هزار نفر، که اکثرا از قومیت های مختلف کشور می باشد، با سابقه ای حدود یک قرن فعالیت در حوزه صنعت و تجارت، یکی از بزرگترین مناطق صنعتی و تجاری کشور و خاورمیانه می باشد که نقش بسزایی در رشد صنعتی و بازرگانی کشور ایفا می نماید، ولی هنوز این خطه، در تقسیمات کشوری به عنوان بخش محسوب گردیده و علیرغم تلاش های فراوان و درخواست های مکرر مردم  و مسئولین و نمایندگان ادوار مختلف مجلس، و همچنین دستور اکید رییس جمهور، متأسفانه هنوز به شهرستان تبدیل نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز