خبرگزاری کار ایران

بر اثر بارش بارندگی/

آب خانه‌های بندر امام را گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۰

آب باران خانه های بخش عمده ای از بندر امام خمینی(ره) را به دلیل ضعف زیرساخت های فاضلاب شهری، گرفت.

ایلنا - بندر امام خمینی(ره): شب گذشته، و لحظاتی پس از بارش باران، اکثر خیابان های بندر امام خمینی(ره) دچار آب گرفتگی شده و در برخی از نقاط شهر، آب به داخل خانه های مردم نیز نفوذ کرده است.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، در ساعات اولیه بامداد امروز، ستاد بحران، در محل آتش نشانی این شهر با حضور، فرماندار ماهشهر، بخشدار و شهردار و جمعی دیگر از مسوولین شهری بندر امام تشکیل شد، تا راه کاری برای رفع آبگرفتگی به دست آورند.

حیاتی فرماندار ماهشهر در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا که چرا این ستاد قبل از وقوع بارندگی تشکیل نشده بود گفت: ستاد بحران را پس از به وقوع پیوستن بحران تشکیل می دهند، شبکه فاضلاب موجود برای دفع آب های سطحی طراحی شده است و شدت بارش باران باعث شده تا این مشکل پیش آید و ما به دنبال رفع مشکل فوق هستیم.

عزیز راشدی عضو شورای اسلامی شهر با انتقاد از مسوولین گفت: علیرغم اینکه اداره هواشناسی از روزها قبل، اعلام کرده بود که بارندگی در پیش داریم، متأسفانه مسوولین شهرستان هیچگونه اقدامی برای جلوگیری از وقوع این گونه مشکلات نکرده اند.

راشدی اضافه کرد: با توجه به اینکه از قبل مشخص بود که بارندگی خواهد شد، ستاد بحران می بایست قبل از وقوع حادثه تشکیل جلسه می داد تا این مشکلات به حداقل می رسید.

این عضو شورای اسلامی شهر، زیرساخت فاضلاب شهری را ناقص دانسته و معتقد بود که می بایست اقدامات سال های اخیر برای بهبهود سیستم فاضلاب و دفع آب های سطحی، کارشناسی شده صورت می گرفت.

لازم به ذکر است که تا ساعت مخابره این خبر، هیچگونه تغییری در کاهش میزان آبگرفتگی معابر مشاهده نشده و تمامی مدارس بندر امام، به همین دلیل، امروز تعطیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز