خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه توانمندیهای دولت در آبادان برپا شد

امروز به مناسبت هفته دولت نمایشگاهی از عملکرد دستگاههای اجرایی و توانمندیهای دولت در محل سالن نمایشگاههای شرکت نفت آبادان برپا شد.

آبادان - ایلنا: امروز به مناسبت هفته دولت نمایشگاهی از عملکرد دستگاههای اجرایی و توانمندیهای دولت در محل سالن نمایشگاههای شرکت نفت آبادان برپا شد.

به گزارش ایلنا از آبادان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در این آیین از لزوم اطلاع رسانی بهینه به شهروندان در خصوص عملکرد دستگاههای اجرایی شهری به عنوان هدف اصلی برپایی این نمایشگاه نام برد.

فرهاد علوانی پور غراوی گفت: در این نمایشگاه دستگاههای اجرایی عملکرد خود را در قالب بنر، بروشور، پخش تصاویر ویدئویی و اسلاید به معرض دید علاقمندان می گذارند.

او افزود: نمایشگاه مذکور از امروز تا پایان هفته ی دولت صبح و بعد از ظهر برای بازدید عموم دایر است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین از برپایی نمایشگاه به عنوان یکی از اقدامات قابل پیش بینی شده در هفته ی دولت نام برد.

بهرام ایلخاص زاده با اشاره به محدودیت فضای نمایشگاه گفت: این موضوع سبب شده تا دستگاههای اجرایی شهر تنها با نصب چند بنر و غیره بسنده کنند که در پشت این تصاویر صدها برنامه‌، اعتبار و فکر خلاق و مدبرانه وجود دارد که در وجود تک تک دستگاه‌های دولتی شهرستان شاهد آن هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز