خبرگزاری کار ایران

چهار پروژه در آبادان در لیست پروژه های مهر ماندگار قرار گرفت

چهار بانده کردن جاده آبادان- ماهشهر، پروژه توسعه نیروگاه گازی، پروژه توسعه پالایشگاه و پل کابلی امام رضا(ع) چهار پروژه مذکور در لیست مهر ماندگار است.

آبادان - ایلنا: معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: چهار پروژه مهم و بزرگ در آبادان در لیست پروژه های مهر ماندگار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از آبادان، بهرام ایلخاص زاده ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه این شهر از چهار بانده کردن جاده آبادان- ماهشهر، پروژه توسعه نیروگاه گازی، پروژه توسعه پالایشگاه و پل کابلی امام رضا(ع) به عنوان پروژه های یاد شده نام برد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شروع کار عملیات لایروبی رودخانه بهمنشیر افزود: این پروژه با اعتباری معادل 20 میلیارد تومان آغاز شده است.

به گفته وی تاکنون یک هزار متر از طول این رودخانه و عمق چهار متر لایروبی شده است.

وی همچنین در خصوص بخش اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان اظهار داشت: سال گذشته 9 هزار و 460 تعهد اشتغالزایی داشتیم که با همت و تلاش مسوولان دستگاههای مختلف اجرایی شهر تا پایان سال 10 هزار اشتغال محقق شد.

ایلخاص زاده تصریح کرد: این آمار بر اساس لیست بیمه ای افراد که در تامین اجتماعی موجود است ارایه شده است.

وی یادآور شد: تاییدیه ی کمیته راستی آزمایی استان پس از انجام بررسیهای لازم بر صحت این آمار صحه گذاشته است.

ایلخاص زاده ادامه داد: برای امسال نیز هشت هزار و 310 اشتغال تعهد شده است که می بایست تا پایان سال محقق شود.

به گفته وی تحقق تعهد اشتغالزایی به معنای رفع کامل بیکاری در منطقه نیست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کلید خوردن کمیته توسعه کشاورزی از اواخر سال 90 گفت: امسال، 12 جلسه و 60 مصوبه در این خصوص داشته ایم که 642 طرح مصوب استانی نیز در بر داشته است.

ایلخاص زاده افزود: به منظور پیگیری و تسریع در روند اجرای مصوبات و رفع موانع احتمالی جلساتی به صورت هفتگی و با حضور مسئولان مرتبط در فرمانداری برپا می شود.

راه اندازی دفتر جذب سرمایه گذاری و استقرار آن در محل شهرداری آبادان از دیگر موارد قابل اشاره بود.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیتهای بالاو جاذبه های طبیعی موجود در آبادان به ویژه در حوزه ی گردشگری و تفریحی متاسفانه کار چندان زیادی در این مقوله صورت نگرفته است.

ایلخاص زاده با اشاره به حضور بیش از چهار میلیون نفر در قالب کاروانهای راهیان نور و میهمانان نوروزی در آبادان و در نوروز امسال تصریح کرد: آنچه در حوزه ی درآمدزایی در این بخش انجام شده به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی یادآور شد: در این راستا یک تیم فکری در جهت جذب سرمایه گذار و استفاده از این ظرفیتها تشکیل شده است که فعالیتهای خود را نیز آغاز کرده اند.

ایلخاص زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود 505 هکتار بافت فرسوده در شهر ادامه داد: تاکنون 494 واحد زیر پوشش طرح نوسازی منازل قرار گرفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز