خبرگزاری کار ایران

شور استقبال از ضریح جدید امام حسین آبادان و خرمشهر را فرا گرفت

کد خبر : ۲۶۵۶۷

مردم شهرهای آبادان و خرمشهر به عنوان آخرین شهرهای وداع با ضریح خود را مهیای استقبال از این ضریح مبارک کرده اند به نحوی که شور و حال خاصی فضای این شهرها را فرا گرفته است.

آبادان – ایلنا: این روزها که زمزمه ی ورود ضریح متطه رو متبرک اباعبدالله الحسین(ع) به گوش می رسد، مردم شهرهای آبادان و خرمشهر به عنوان آخرین شهرهای وداع با ضریح خود را مهیای استقبال از این ضریح مبارک کرده اند به نحوی که شور و حال خاصی فضای این شهرها را فرا گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آبادان، مردم این شهرها مشتاقانه و لبریز از شور و عشق هر لحظه منتظر شنیدن خبر ورود ضریح به شهرهایشان هستند.

این روزها در هر گوشه و کنار از شهرهای آبادان و خرمشهر زمزمه ی ورود ضریح به این شهرها به گوش می رسد.

مردم آبادان و خرمشهر که همواره عشق به اهل بیت(ع) را در دل وشور حسین را در سر دارند آماده اند تا همراه با کاروان سفینة النجاة،عشق، شور و شعف حسینی و عاشورایی کشور را تداوم دهند.

فرمانداران شهرهای آبادان و خرمشهر از آمادگی این شهرها برای استقبال از ضریح امام حسین(ع) خبر دادند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: آبادان مهیای استقبال از کاروان سفینةالنجاة است.

بهرام ایلخاص زاده افزود: در این راستا اقدامات لازم برای تامین امنیت در شهرستان توسط اعضای شورای تامین و نیروی انتظامی انجام شده است.

او از برپایی ایستگاه های صلواتی وتهیه غذا برای پذیرایی از زوار، نصب بنر، برپایی چندین تکیه در مسیر حرکت کاروان، اجرای طرحهای ترافیکی، اجرای آیین های سوگواری و مداحی توسط مداحان اهل بیت و اسکان زایران همراه و کسانی که از سایر شهرهای کشور برای زیارت به آبادان آمده اند از دیگر اقدامات انجام شده در استقبال از ضریح امام حسین(ع) برشمرد.

وی حضور خود جوش مردم در آیین استقبال از ضریح مطهر امام حسین(ع) را نشان از دلدادگی و عشق مردم به مولایشان امام حسین(ع) و خاندان مطهرش خواند.

فرماندار خرمشهر نیز در این رابطه گفت: با توجه به اهمیت موضوع برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استقبال از کاروان سفینةالنجاة انجام شده است و خرمشهر مهیای استقبال از ضریح امام حسین(ع) است.

عبدالله حسینی با بیان اینکه در حقیقت دو افتخار بزرگ نصیب مردم خرمشهر شده است که یکی میزبانی و دیگری وداع نهایی با این ضریح مطهر است افزود: از همه اقشار و عشایر غیور خرمشهر می خواهیم تا در روز استقبال از ضریح جدید امام حسین(ع) در این شهرستان، با حضور پرشور خود شکوه مراسم استقبال را چند برابر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز