خبرگزاری کار ایران

فنی و حرفه‌ای استان خوزستان

افتتاح بزرگترین مركز سنجش و ارزشیابی مهارت جنوب كشور در اهواز

مدیركل فنی و حرفه‌ای استان خوزستان صبح امروز از افتتاح مركز تخصصی سنجش و ارزشیابی مهارت با هدف تجمیع و افزایش نظارت بر آزمون‌های مهارت فنی و حرفه‌ای استان، در اهواز خبر داد.

اهواز - ایلنا: مدیركل فنی و حرفه‌ای استان خوزستان از افتتاح مركز تخصصی سنجش و ارزشیابی مهارت با هدف تجمیع و افزایش نظارت بر آزمون‌های مهارت فنی و حرفه‌ای استان، صبح امروز در اهواز خبر داد.

رحمن قلاوند با بیان این مطلب عنوان كرد: این مركز به عنوان بزرگترین مركز سنجش و ارزشیابی مهارت در جنوب كشور در زمینی به مساحت 11 هزار و 866 متر مربع مشتمل بر 25 كارگاه آموزشی، سالن‌های برگزاری آزمون، محوطه‌سازی و پاركینگ، فضای سبز و امور اداری احداث شده است.

وی خاطرنشان كرد: ظرفیت سالانه این مرکز برای برگزاری آزمون كتبی و عملی0 5 هزار نفر است و قرار است از این پس به‌ منظور نظارت بیشتر، تمام آزمون‌های مراكز فنی و حرفه‌ای خصوصی و دولتی استان در این مركز تجمیع و برگزار شود.

مدیركل فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان این‌كه این مركز قابلیت برگزاری آزمون 275 حرفه آموزشی را دارد، تصریح كرد: همچنین در این مركز یك باشگاه المپیاد ویژه برگزاری مسابقات ملی مهارت استان، ایجاد شده‌ است.

قلاوند ساخت این مركز را از پروژه‌های دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان برشمرد و افزود: اعتبار عمرانی مركز، 4 میلیارد و 768 میلیون تومان و اعتبار تجهیزاتی آن 939 میلیون تومان بوده‌ كه از محل منابع ملی و استانی تامین شده‌است.

گفتنی است این مركز در سپیدار، جنب اداره‌كل فنی و حرفه‌ای استان واقع شده است و صبح روز(سه‌شنبه، 7 شهریورماه) با حضور جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز