خبرگزاری کار ایران

فنی وحرفه‌ای شوش

ائمه جماعت شهرستان شوش در ترویج آموزشهای فنی و حرفه‌ای همکاری می‌کنند

باحضور امام جمعه و ائمه جماعات شهرستان شوش و حومه جلسه ترویج فرهنگ مهارت آموزی برگزار شد

شوش - ایلنا: رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای شوش با اعلام این مطلب اظهارداشت:

در این جلسه رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و طراحی و تدوین سند راهبردی مهارت و فناوری و به تقاضا محوری مبنی بر نیاز بازار کار بودن آموزش مهارتی و تعداد آموزشهای موجود در مرکز با توجه به بافت خاص منطقه، تعداد پروژه‌ها و برنامه توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان همچنین اهمیت ترویج فرهنگ مهارت آموزی درجامعه ارائه شد.

حسین فرزام نیا افزود: قانون الزام فراگیری آموزشهای فنی و حرفه‌ای تشریح و بر اجرای آن تاکید شد.

فرزام نیا ادامه داد: در این جلسه مقرر شد ائمه جمعه و جماعت شهرستان بعنوان اشاعه کننده آموزشهای فنی و حرفه‌ای در بین اقشار مختلف مردم جامعه با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شوش در تعامل و ارتباط نزدیک باشند همچنین لیست افراد متقاضی آموزش‌ها ی مهارتی جمع آوری و جهت برنامه ریزی و اموزش در اختیار مرکز قرار گیرند.

وی گفت: درادامه جلسه ائمه جماعات شهرستان شوش وحومه سوالات خودرادرخصوص اجرای طرح مطرح که رییس مرکز وکار‌شناسان توضیحات لازم را ارائه نمودند.

گفتنی است در پایان امام جمعه و ائمه جماعات از کلیه کارگاههای آموزشی مرکز بازدید و با فعالیتهای آموزشی از نزدیک آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز