خبرگزاری کار ایران

مهر ماه امسال انجام می گیرد؛

نخستین یادواره شهدای شهرداری آبادان برگزار می شود

پرداختن به مسایل و مشکلات خانواده های شهدای شهرداری به عنوان هدف اصلی اجرای این یادواره عنوان شده است.

آبادان - ایلنا: شهرداری آبادان گفت: به مناسبت شکست حصر آبادان نخستین یادواره شهدای شهرداری آبادان مهرماه امسال برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از آبادان، محمودرضا شیرازی از پرداختن به مسایل و مشکلات خانواده های شهدای شهرداری به عنوان هدف اصلی اجرای این یادواره نام برد و افزود: هر چند که ارتباط مستمری میان خانواده های این شهدا و شهرداری در طول سال وجود دارد اما در این روز به صورت خاص در مورد مشکلات آنان گفت و گو و پیگیریها و دستورات لازم ارایه می شود.

او اظهار داشت: در همین راستا تدابیر ویژه ای جهت انجام اقدامات اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر اتخاذ شده است.

به گفته ی وی به زودی فراخوان ستاد برگزاری نخستین یادواره شهدای شهرداری آبادان جهت ثبت و ضبط خاطرات این عزیزان با همکاری خانواده های این شهدا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: کارکنان شهرداری در سخت ترین شرایط (دوران دفاع مقدس) همچنان به امر خدمات رسانی به شهروندان مبادرت می کردند که این امر مساله ای فراموش ناشدنی است.

او یادآور شد: گذشت و ایثار شهدای شهرداری در آن زمان خاطره ایست که به رغم گذشت سالها از پایان جنگ تحمیلی همچنان در اذهان زنده مانده است.

شهردار آبادان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 577 نفر از کارکنان 155 شهرداری کشور به درجه رفیع شهادت رسیدند گفت: 30 نفر از این شهدا از جمله "حسن دشتی" نخستین شهردار شهید از کارکنان شهرداری آبادان بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز