خبرگزاری کار ایران

توسط مدیر کل فنی و حرفه ای خوزستان/

فنی و حرفه ای خوزستان رتبه برتر مدیریت مشاوره و هدایت آموزشی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۳۶

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان رتبه عالی ترویج مبانی ارزشمند اسلامی و اخلاقی را کسب کرد.

ایلنا - اهواز:مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: در نتایج ارزیابی عملکرد مشاوره و هدایت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان رتبه برتر مشاوره و هدایت آموزشی سازمان در سال 1391 را کسب کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، رحمن قلاوند با اعلام این مطلب اظهار داشت: براساس شاخص ارزیابی در حوزه های عملکرد مشاوره، عملکرد رهگیری، کمیته های ابتکاری، طرح جهادی، تعامل اداره کل و کارشناسان مشاوره، مشاوره سازمان استان خوزستان با کسب 98 امتیاز رتبه دوم کشوری را بعد از استان گلستان به خود اختصاص داد.

همچنین بر اساس اعلام معاون اداری و پشتیبانی این اداره کل در تتیجه عملکرد دستگاههای اجرایی در خصوص اجرای برنامه های 8گانه در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مصوبات شورای فرهنگ عمومی اعلام کرد که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان رتبه عالی ترویج مبانی ارزشمند اسلامی و اخلاقی را کسب کرد.

مهدی آموزگار افزود: ارزیابی عملکرد برنامه های 8گانه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در حوزه های همایش آموزش، هم اندیشی، مشاوره های اخلاقی تولیدات هنر و آثار عملی، اردوهای راهیان نور همچنین تجلیل از کارکنان فعال در عرصه حجاب و عفاف، تلیغات محیطی، کنترل مراجعین، برگزاری جلسات ستاد صیانت و بازرسی واحدهای تابعه انجام که رتبه این اداره کل در بین سایر دستگاههای استان عالی ارزیابی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز