خبرگزاری کار ایران

جلسه هیات ورزش های همگانی آبادان برگزار شد

کد خبر : ۳۴۰۶۹

هیات ورزشهای همگانی شهرستان آبادان نخستین جلسه هماهنگی كمیته های مربوطه خود را در محل این هیات برگزار كرد.

آبادان- ایلنا: هیات ورزشهای همگانی شهرستان آبادان نخستین جلسه هماهنگی كمیته های مربوطه خود را در محل این هیات برگزار كرد.

رئیس هیات ورزشهای همگانی آبادان در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: این جلسه با حضور روسای كمیته ها و دیگر اعضای هیات برگزار و در خصوص برنامه های سالجاری بحث و تبادل نظر شد.

محمودرضا شیرازی ادامه داد: در این نشست در خصوص راه های توسعه و گسترش ورزش های همگانی و نیز در مورد برگزاری جشنواره ها و همایش های ورزشی برنامه های خاصی در نظر گرفته شد.

وی گفت: با ابلاغ احکام روسای کمیته های زیرمجموعه هیات ورزش های همگانی آبادان، این هیات دور جدید فعالیت های خود را آغاز خواهد کرد.

شیرازی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد كه برای جذب عموم به ورزش و سلامتی، برنامه های ورزشی و تفریحی متنوعی در سطح شهرستان برگزار گردد.

رئیس هیات ورزشهای همگانی آبادان هدف از برپایی اینگونه مسابقات را نهادینه کردن ورزش در خانواده ها عنوان کرد و گفت: در ورزش همگانی هدف اصلی «نشاط و سلامتی برای همه» و نیز ارتقای سلامت شهروندان است که در همین راستا مدیریت شهری نگاه ویژه ای به این مقوله مهم دارد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین یکی از اهداف هیات، استعدادیابی و رسیدن به ورزش قهرمانی از بستر ورزش همگانی است و در این میان بحث استعدادیابی، اساسی ترین بخش است که اگر با رویکردی جدید در این بخش عمل کنیم، دستیابی به این هدف به سهولت میسر خواهد شد.

شیرازی اظهار داشت: استعداد، امکانات و فضاهای خوبی فراهم است که اگر برنامه ریزی صحیحی وجود داشته باشد می توان به توسعه ورزش همگانی کمک کرد.

شهردار آبادان ادامه داد: برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در ادارات، توسعه ورزش های بومی محلی و برنامه ریزی جهت برگزاری رقابت های ورزشی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در ایام مختلف سال از مهمترین برنامه هایی است که می توان در توسعه ورزش همگانی به کار گرفت.

وی در پایان روسای کمیته های هیات همگانی را به این شرح معرفی و حکم های آنها را تقدیم نمود: منصور لطفی (ورزش آتش نشانان و امدادگران)، علیرضا علی اکبری (ورزش های طبیعی)، مهاجر قیم (ورزش مساجد)، مرتضی فاطمی راد (ورزش های الکترونیکی و رایانه ای)، رضا هاجری (گردشگری ورزشی و فریزبی)، مهندس جواد حمزوی (طناب زنی)، مسعود خیری (ورزش صبحگاهی)، امین جوکار (ورزش کارکنان دولت)، ثریا محمدزاده (یوگا)، ویدا خلعتی (آمادگی جسمانی و ایروبیک)، نرگس تنگسیریان (پیلاتس)، سمیه دادگر (بازیها و ورزش کودکان)، حسن محمدی (ورزش در آب)، پوریا مفرشی (پینت بال)، آرش سلطانی (ماهیگیری ورزشی)، ابراهیم محمودی (داژبال)، یوحنا اسفندیاری (پرتاب دارت)، جمشید امیری (پرواز بادبادک ها) و ایمان برغشی (طناب کشی). همچنین محمود تیلا به عنوان (نایب رییس هیات)، مهناز فضلی (نایب رییس بانوان) و بهروز مفرشی (روابط عمومی هیات همگانی) انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز