خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کاشان اعلام كرد:

75 مورد عملیات آتش‌نشانان كاشان در دی ماه

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۴

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، گفت: در دی‌ماه، 32 مورد آتش‌سوزی و 43 فقره حادثه در این شهرستان رخ‌‌داده است

ایلنا – كاشان: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در ماه دی32مورد آتش‌سوزی و 43 فقره حادثه در این شهرستان بوقوع پیوسته است.

«روح‌الله فدایی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: علت آتش‌سوزی‌های روی‌داده شامل بی‌احتیاطی، اتصالی برق، پرتاب جرقه جوشکاری در مواد آتش‌زا، نشت مایعات قابل اشتعال، افروختن عمدی آتش، نشت گاز و انتقال حرارت و بالا بودن حرارت محیط  بوده است.

به گفته وی، می توان از 6 مورد از آتش سوزی‌ها در واحدهای مسکونی، 4 مورد در اماكن تجاری، 8مورد در واحدهای صنعتی و انبارها، 9 مورد در وسایل نقلیه و 2مورد  در باغ و مزرعه و فضای سبز نام برد.

اتصالی برق، پرتاب جرقه جوشکاری و مواد آتش‌زا، مایعات قابل اشتعال، روشن کردن آتش، انتقال حرارت، حرارت زیاد محیط و نقص فنی دستگاه‌های گرمازا از عومل ایجاد حریق بوده است.

وی خاطرنشان كرد: ماموران آتش نشانی این شهرستان در ماه گذشته همچنین در 43حادثه جداگانه شامل 7مورد تصادفات، 2مورد سقوط از ارتفاع، چاه و ریزش آوار، 1 مورد آسانسور و نجات شخص، 4 مورد آب افتادگی و نشست زمین، 8 مورد گرفتن مار و حیوانات موزی و 3 مورد نشت گاز و برق گرفتگی، 7 مورد بیرون آوردن انگشتر و اشیاء حلقوی، مردم را از خطرات ناشی از این حوادث نجات داده اند.

فدایی افزود: آتش نشانان جان 26 نفر رادرحوادث و آتش‌سوزی‌های دی‌ماه نجات‌داده و سوانح مذكور 13 نفر مصدوم و 3 نفر فوتی در بر داشته است.

وی در ادامه خاطر نشان كرد: در راستای پیشگیری از حوادث و سوانح مختلف 2566 نفر از شهروندان و اقشار مختلف جامعه اعم ازدانش آموزان و اولیای ایشان،کارکنان شرکت ها، ادارات،اعضای پایگاه های بسیج،صاحبان صنوف و داوطلبین كاشانی،آموزش‌های ایمنی را فرا گرفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز