خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد:

افزایش ۴ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی آبادان

asdasd

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از افزایش ۴ پرواز داخلی و خارجی در مسیر تهران، مشهد، دبی و کویت با همکاری شرکت هواپیمایی نفت به فرودگاه بین‌المللی این منطقه خبر داد.

ایلنا - آبادان: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از افزایش ۴ پرواز داخلی و خارجی در مسیر تهران، مشهد، دبی و کویت با همکاری شرکت هواپیمایی نفت به فرودگاه بین‌المللی این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا از فرودگاه بین المللی آبادان، محمدرضا رضایی ضمن اشاره به افزایش ۱۰ پرواز در مسیر تهران ـ آبادان ـ تهران در خردادماه ۹۱ با همکاری شرکت هواپیمایی زاگرس و آسمان اظهار کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت مذاکراتی در خصوص برقراری پرواز در مسیرهای داخلی و بین‌المللی انجام شده است.

رضایی افزود: در حال حاضر در فرودگاه آبادان بیش از ۴۴ پرواز در مسیر تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و خارک با همکاری شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ایران ایرتور، زاگرس، کیش ایر و آسمان برقرار است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان با بیان اینکه نتیجه مذاکرات مثبت بوده، گفت: به زودی شاهد برقراری پرواز در چهار مسیر تهران، مشهد، دبی و کویت با همکاری شرکت هواپیمایی نفت هستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی نفت با یک پرواز در هفته در مسیر خارک ـ آبادان ـ خارک در فرودگاه آبادان فعال است.

رضایی در پایان بیان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران این فرودگاه همچنین توسعه ابعاد اقتصادی منطقه است.

فرودگاه بین المللی آبادان یکی از قدیمی‌ترین  فرودگاه‌های کشور در منطقه آزاد اروند قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز