خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان هندیجان:

ترکیه همچنان علیه اسلام توطئه می‌کند

کد خبر : ۴۲۷۸۱

صحبت بر سر این نیست که ما از بشار اسد دفاع می کنیم یا وی دچار خطایی نشده، بلکه هدف اصلی این پروژه مورد هدف قرار دادن و ساقط ساختن حزب الله و ضربه زدن به مقاومت و ایران است.

امام جمعه شهرستان هندیجان درخطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی (ره)و همچنین سالروز پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی ایران  گفت:ما برای این انقلاب و این نظام تا ظهور مهدی موعود(عج) نصرت و کامیابی را آرزو می کنیم و این دهه را  یادآور ایثار و اسلام خواهی و ایمان به رهبری می دانیم.

به گزارش ایلنا از هندیجان، عبدالحسن بهبهانی پور افزود: ما باید قدر انقلاب خود را بدانیم، انقلابی که ارمغان و ره آورد آن آزادی،استقلال و جمهوری اسلامی است و اگر ما به پیرامون خود نگاهی بیاندازیم خواهیم دید کشورهایی که در مدار آمریکا بودند و هستند چه سرنوشتی پیدا کردند.
وی ادامه داد: کشوری مانند ترکیه، امروز پشت سر غربی ها نشسته و هر کار ناشایستی را  که منافع آنها در آن باشد انجام می دهد بدون اینکه به عواقب آن بنگرد، تا بلکه عضو حوزه ی کشورهای اروپایی شود و لیکن آنها هیچ وقت ترکیه رابه عنوان یک کشور اروپایی نخواهند شناخت.ترکیه به عنوان یک کشور اسلامی این همه مزدوری و توطئه علیه اسلام انجام می دهد واز صدام و حسنی نامبارک که آن همه در جنایات آمریکایی ها شرکت کردند درس عبرت نمی گیرد.
بهبهانی پور افزود: به دیگر کشورهای اطراف نگاه کنید که هیچ چیز از خودشان ندارند،نه اقتصاد و نه استقلال و از هر لحاظ به آمریکا وابسته اند.در هرکشوری مشکلات وجود دارد ولی ما در مسیر خود با پشتوانه وعده های حق خداوند پیروز هستیم.
امام جمعه هندیجان گفت:مسئله دیگر، بحران سوریه است که آمریکایی ها فکر می کردند ظرف 3 ماه می توانند بشار اسد را از ریاست سوریه خلع کنند و همچنین ضربه سنگینی بر سر حزب الله و مقاومت  وارد کنند ولی اکنون 2 سال است که در سوریه درگیر  هستند و با مقاومت سوریه روبه رو شدند.آنها از مخالفان سوریه حمایت می کنند زیرا  سرمایه گذاری های کلان پولی زیادی برای از بین بردن نظام سوریه  کردند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی در ادامه یادآورشد:اینها مدعیان حقوق بشر  و دموکراسی می باشند.آمریکایی ها و هم پیمانان خود در سوریه دچار مشکل شدند،همین که اسرائیل به پشتیبانی از آنها دست به کار شده خود مسئله ی نامیمونی برای آنهاست و مخالفان بشار اسد به این نتیجه ر سیدند که اگر میدان را در اختیار گروهای تندرو قرار بدهند نتیجه اش این خواهد شد که این گروه ها فضای اجتماعی و سیاسی سوریه را دچار طوفان خواهند کرد، لذا ادامه دادن به بحران سوریه و انتخاب گزینه ی نظامی به نفع آنها نیست البته متأسفانه قطر و ترکیه همچنان برگزینه نظامی اصرار می ورزند و به خیال خود با این کار منافع خود را تأمین می کنند.

 وی در پایان افزود:صحبت بر سر این نیست که ما از بشار اسد دفاع می کنیم یا وی دچار خطایی نشده بلکه هدف اصلی این پروژه، مورد هدف قرار دادن و ساقط ساختن حزب الله و ضربه زدن به مقاومت و ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز