خبرگزاری کار ایران

در واكنش به تعویق ۶ ماه حقوق صورت گرفت؛

پنجمین روز از اعتراض صنفی کارگران متروی اهواز

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۱۳

شرکت «کیسون» که مجری احداث این پروژه و کارفرمای کارگران است در چندین مرحله با وعده پرداخت معوقات حقوقی کارگران مانع اعتراض آنان شده بود و به همین دلیل تا رسیدن به نتیجه و دریافت پاسخ قانع کننده‌ای از سوی کارفرما به تحسن و تجمع خود ادامه خواهیم داد.

اعتراض صنفی کارگران قطار شهری اهواز به عدم دریافت ۶ ماه گذشته خود معوقه امروز شنبه (۱۴ بهمن ماه) در مقابل کارگاه محل فعالیتشان وارد پنجمین روز خود شد.

یکی از کارگران حاضر در این تجمع به ایلنا گفت: حدود ۴۰۰ نفر از کارگران قطار شهری اهواز که در قسمتهای پشتیبانی، ترانسفور (تامین کننده ماشین آلات) و حفاری تونل مشغول به فعالیت‌اند از روز سه شنبه (۱۰ بهمن) تا به امروز (۱۴ بهمن) در اعتراض به عدم دریافت ۶ ماه حقوق معوقه خود در مقابل درب ورودی تونل کارگاه محل فعالیتشان تجمع کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، كارگران از روز سه شنبه هفته گذشته تا به امروز دست از کار کشیده و خواستار پرداخت معوقات خود از پیمانکار مجری احداث این پروژه (شرکت کیسون) هستند.

این كارگر با بیان اینکه هنوز پاسخ قانع کننده از کارفرما در خصوص دریافت مطالباتمان دریافت نکرده‌ایم، اظهار داشت: شرکت کیسون که مجری احداث این پروژه و کارفرمای کارگران است در چندین مرحله با وعده پرداخت معوقات حقوقی کارگران مانع اعتراض آنان شده بود و به همین دلیل تا رسیدن به نتیجه و دریافت پاسخ قانع کننده‌ای از سوی کارفرما به تحسن و تجمع خود ادامه خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز