خبرگزاری کار ایران

پتروشیمی بندرامام در جمع پنج سازمان دانشی برتر ایران قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۳۸

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام همزمان با ایام خجسته سی و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دومین ارزیابی جهانی سازمان دانشی برتر MAKE در ایران در سال 2012 در جمع پنج سازمان دانشی برتر ایران قرار گرفت.

ایلنا - بندر امام خمینی(ره):طبق ارزیابی به عمل آمده توسط دانشگاه صنعتی شریف به عنوان نماینده رسمی برگزار کننده ارزیابی جهانیMAKE در ایران، شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن موفقیت در کسب گواهی و تقدیرنامه حضور در دومین دوره ارزیابی، در جمع پنج سازمان دانشی برتر ایران در سال 2012 قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، جایزه جهانی MAKE، معتبرترین جایزه جهانی در حوزه مدیریت دانش، نوآوری و سرمایه فکری در جهان به شمار می آید که رقابت برای کسب این جایزه همه ساله با حضور سازمان‌های بزرگ نفتی و غیر نفتی دنیا همچونBP, Chevron, Royal Dutch Shell, Schlumberger, ConocoPhillips, Halliburton, PETRONAS, Saudi Arabian, Total، Siemens،  ABB،    SONY   و... برگزار می شود.

بر پایه اعلام روابط عمومی پتروشیمی بندر امام در ایران نیز این جایزه از سال 2011 میلادی توسط دانشگاه صنعتی شریف و زیر نظر مستقیم بنیاد جهانی MAKE در سطح ملی برگزار می شود، که در آخرین فرآیند ارزیابی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام موفق شد از بین 45 سازمان دانش محورشرکت کننده در این ارزیابی ضمن قرار گیری در میان پنج سازمان دانشی برتر ایران رتبه اول را نیز در مجموعه شرکت های وازرت نفت در سال جاری کسب نماید.

این گزارش می افزاید: نیمی از سازمان های شرکت کننده از وزارت نفت بوده اند.

هدف از برگزاری این رقابت، تقدیر از سازمان های متعهد به پیاده سازی مدیریت دانش محور و ایجاد بستری برای به اشتراک گذاردن تجربیات سازمان های ایران و سازمان های پیشرو در سطح بین المللی در حوزه مدیریت دانش بنیان ذکر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز