خبرگزاری کار ایران

معاون فنی اداره کل استاندارد خوزستان:

وسایل غیر استاندارد از شهرهای بازی جمع آوری می شوند

روند بازرسی و نظارت از شهربازی های استان خوزستان بمنظور جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار، شدت یافت.

ایلنا - اهواز: معاون فنی اداره کل استاندارد خوزستان بر ضرورت افزایش نظارت‏ها توسط شهرداری بر شهربازی‏های تحت تملک آنها تاکید نمود.

به گزارش ایلنا از اهواز، جاسم جاری هم چنین بر افزایش روند بازرسی ها توسط اداره کل استاندارد اشاره و خروج وسایل غیر استاندارد از شهرهای بازی ها را توسط مسئولین ذیربط لازم دانستند تا از وقوع هرگونه حادثه ای جلوگیری بعمل آورده شود.

بر اساس این گزارش، اسماعیل عزیزی ها، کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد نیز در این خصوص گفت: از ابتدای سال جاری تابحال 8 شهربازی كه دارای 89 وسیله غیر استاندارد بوده اند توسط کارشناسان این اداره کل پلمپ شده اند.

وی اضافه کرد: از جمله وسایلی که مجوز بهره برداری دریافت ننموده اند  می توان به 8 وسیله شهربازی امیدیه، 3 وسیله شهربازی ویس، 2 وسیله شهربازی آبادان، 5 وسیله شهربازی قلعه تل و تعدادی از وسایل شهرهای بازی دزفول، مسجدسلیمان و خرمشهر اشاره نمود.

این کارشناس استاندارد در پایان گفت: برخی وسایل بازی در شهر های بازی استان به دلیل بر طرف نكردن عدم انطباق ها پلمپ شده اند و در صورتی كه نقص های وارده رفع شود فك پلمپ شده و اجازه فعالیت به آن ها داده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز