خبرگزاری کار ایران

توسط انجمن ادبی کار بندر امام خمینی(ره)؛

تابلوی «کار» به دبیر حزب اسلامی کار اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۸۵

تابلوی«کار» توسط رییس انجمن ادبی کار بندر امام و ماهشهر، به دبیر حزب اسلامی کار به عنوان نماینده جامعه کارگری اهداء گردید.

ایلنا - اهواز: یک تابلو نقاشی مینیاتور با موضوع «کار» در حاشیه کنگره خانه کارگر بندر امام خمینی(ره) و ماهشهر به کمالی عضو شورای مرکزی خانه کارگر و دبیر حزب اسلامی کار اهداء گردید.

به گزارش ایلنا از اهواز، درویشی دبیر اجرایی خانه کارگر بندر امام و ماهشهر با اعلام این خبر افزود: این تابلوی نفیس مینیاتور، توسط اکرم مرتضی وند(پرنیان) شاعر، مدرس مینیاتور و عضو انجمن ادبی کار طراحی گردیده که نگاهی هنرمندانه به مقوله ی کار در ادوار مختلف دارد.

درویشی افزود: در حاشیه ی برگزاری اولین کنگره خانه کارگر بندر امام و ماهشهر، این تابلو به حسین کمالی وزیر سابق کار و امور اجتماعی و دبیر حزب اسلامی کار به عنوان نماینده جامعه ی کارگری توسط ذوالفقار شریعت، رییس انجمن ادبی کار اهداء گردید.

درویشی انجمن ادبی کار بندر امام و ماهشهر را یکی از فعالترین و شاید تنها انجمن موجود ادبی در کشور دانست که سعی در ایجاد ارتباط بین هنر و جامعه ی کارگری داشته و تا کنون نیز با برگزاری چند همایش شعر با موضوع کار و کارگر و همچنین خلق آثار دیگر هنری، نقش بسزایی در این راه داشته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز