خبرگزاری کار ایران

در هشتمین دوره مسابقات ورزش های آبی بنادر كشور/

اداره كل بنادر ودریانوردی خوزستان نایب قهرمان مسابقات ورزشی بنادر کشور شد

asdasd

فرزندان کارکنان اداره كل بنادر ودریانوردی استان خوزستان طی هشتمین دوره مســــابـقات ورزش های آبی بنادر كشور،عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

بندر امام خمینی(ره) - ایلنا: فرزندان کارکنان اداره كل بنادر ودریانوردی استان خوزستان طی هشتمین دوره مســــابـقات ورزش های آبی بنادر كشور،عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند  .

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی(ره)؛«جهانگیر نجاتی»رئیس كمیته ورزش اداره كل بنادر ودریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:طی رقابت های هشتمین دوره مسابقات فرزندان ذكور سازمان بنادر و دریانوردی که باحضور 18تیم از 9 بندر در دو رشته در بندر انزلی برگزار شد، تیم بندرامام خمینی (ره) در رشته  شنا با كسب 4 مقام نخست،4 نایب قهرمانی و 4 مقام سومی در قسمت انفرادی مقام دوم را كسب کرد.

نجاتی همچنین افزود: در قسمت 4 در 50 متر مختلط تیمی مقام سوم، در رشته قایقرانی كایاك 50و200متر یك نفره مقام دوم و سوم،تورینگ یك نفر 200متر مقام دوم وسوم و در100متر دو نفره مقام سوم را كسب كرد.

معاون اداری و مالی اداره كل بنادر ودریانوردی استان خوزستان ضمن تقدیر از كسب نتایج به دست آمده توسط فرزندان کارکنان  این اداره كل اظهار داشت: فرزندان این اداره كل ضمن كسب مقام دومی در مجموع امتیازات شنا و قایقرانی، جام اخلاق  هشتمین دوره مسابقات  ورزشی آبی نیز  به دست آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز