خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:

فولاد خوزستان از سال 92 وارد عرصه فعالیت های معدنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۰۹

با کاهش سهام دولت در شرکت فولاد خوزستان به کمتر از 50 درصد در آینده نزدیک، ورود به عرصه فعالیت های معدنی توسط این شرکت آغاز می شود.

ایلنا - بندر امام خمینی(ره): مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سرمایه گزاری های این شرکت در حوزه معادن از سال 92 خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، عبدالمجید شریفی گفت: با کاهش سهام دولت در شرکت فولاد خوزستان به کمتر از 50 درصد در آینده نزدیک، ورود به عرصه فعالیت های معدنی توسط این شرکت آغاز می شود.

وی افزود: این شرکت سرمایه گذاری در معادن سنگ آهن، واحدهای تغلیظ و کنسانتره سازی را از سال آینده آغاز کند.
شریفی گفت: با تشکیل هلدینگ ساخت کالاهای معدنی و صنایع معدنی که متشکل از شرکت های فولادی، معدنی و واحدهای وابسته به صنعت فولاد خواهد بود، شاهد شکوفایی در زمینه داخلی سازی قطعات و تجهیزات مهم صنعتی و معدنی خواهیم بود. مدیرعامل فولاد خوزستان ادامه داد: داخلی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز بخش معدن و صنایع معدنی باید به گونه ای برنامه ریزی شود که دارای توجیه اقتصادی باشد و با ساخت قطعه ای در یک شرکت، تجربه آن منتقل شود.
شریفی در عین حال تصریح کرد: با تشکیل این هلدینگ علاوه بر انتقال تجارب و دانش فنی به دیگر شرکت ها و جلوگیری از دوباره کاری، برای تجاری سازی آنها نیز اقدام می شود.
به گفته وی شرکت فولاد خوزستان تاکنون بیش از 8000 قطعه از قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد را بومی سازی کرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز