خبرگزاری کار ایران

شرکت فولاد خوزستان سال جدید را با رکورد جدید تولید آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۲۵

رکوردهای جدید تولید ماهانه گندله سنگ آهن و شمش فولاد به ترتیب با شانزده و سه درصد رشد در فروردین امسال در شرکت فولاد خوزستان آغاز شد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت فولادخوزستان گفت: سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی در این شرکت با رکوردهای جدید تولید ماهانه گندله سنگ آهن و شمش فولاد به ترتیب با شانزده و سه درصد رشد در فروردین امسال آغاز شد.
به گزارش ایلنا از خوزستان، عبدالمجید شریفی با اعلام این مطلب افزود: با همت مضاعف کارکنان تلاشگر این شرکت تولید شمش در فروردین ماه به ۳۲۰ هزار و ۹۰۰ تن بالغ شد که سه درصد بیش از ماه مشابه سال قبل است و یک رکورد جدید ماهانه در تولید شرکت به حساب می‌آید.
شریفی گفت: همچنین طی فروردین ماه ۹۲ بالغ بر ۴۹۵ هزارتن گندله سنگ آهن در شرکت تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی افزود: بهبود رکوردهای تولید در واحدهای شرکت درحالی صورت می‌گیرد که این تولید در ماههای اخیر روند صعودی چشمگیری داشته است.

شرکت فولادخوزستان بزرگ‌ترین عرضه کننده شمش فولاد در کشور درسال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موفق شد برای نخستین بار سه میلیون و پانصد هزارتن شمش تولید و به بازار عرضه کند و ضمن آن ۹ رکورد سالانه و ۱۷ رکورد روزانه و ماهانه تولید خود را در بخش‌های مختلف بهبود بخشد.

شرکت فولاد خوزستان در حال حاضر ۲۵ درصد فولاد خام مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز