خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز خبر داد:

ساخت مركز دارالقرآن فوق تخصصی در منطقه زرگان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۰

تفاهم نامه اجرا و ساخت مركز دارالقرآن فوق تخصصی، توسط مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز و خیرین منطقه زرگان امضاء شد.

ایلنا: مدیر ناحیه 2 آموزش و پرورش اهواز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مركز دارالقرآن فوق تخصصی قرآن كریم شهدای زرگان در زمینی به مساحت 1153 متر در بلوار پاسداران در منطقه زرگان، توسط چهار نفر از خیرین این منطقه به نام‌های حاج جابر سویدی، حاج عبدالرحیم عطار نژادیان، حاج كاظم شرهانی و حاج هوشنگ عسلی ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید بهادر موسوی با اشاره به اهمیت ساخت این مركز فرهنگی گفت: ساخت چنین مراكزی موجب ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و بهره مندی دانش آموزان و جامعه از فیوضات و بركات قرآن خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز خاطر نشان ساخت: در این مركز برنامه های قرآنی در 12 سطح از جمله حفظ، تفسیر، قرائت قرآن كریم، مسابقات اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می گردد و به شركت كنندگان گواهینامه های قرآنی اعطاء خواهد شد.

میر، مدیر مشاركت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در پایان این جلسه با اشاره به اینكه تفاهم نامه اجرایی این پروژه به امضاء خیرین مذكور رسیده است؛ گفت: كلیه مراحل اجرا، طراحی و ساخت این واحد آموزشی، توسط این خیرین بزرگوار اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز