خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری آبادان:

صدور حکم برای دو باند سرقت در آبادان

کد خبر : ۷۵۴۵۰

طبق رأی صادره، هر كدام از متهمان به تحمل شلاق و 11 سال حبس و پنج نفر از آنان، به تحمل پنج سال تبعید محكوم شدند.

ایلنا: رئیس دادگستری آبادان گفت: محاكمه اعضای دو باند سرقت كه اقدام به سرقت موتورسیكلت، طلاجات، وجه نقد، تلفن همراه، لب تاپ و... می كردند، برگزار و احكام آنان از سوی دادگاه صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی دادگستری آبادان، نعمت ا... بهروزی گفت: با انجام مراحل دادرسی و اقرار صریح 11 نفر از متهمان عضو دو باند سرقت، چنانی رئیس شعبه 103 دادگاه جزایی آبادان به اتهامات آنان رسیدگی و متهمان را به تحمل شلاق، 65 سال حبس و 25 سال تبعید محكوم كرد.

وی با بیان این كه این پرونده ها دارای 38 شاكی بودند، افزود:‌ پس از شكایات متعدد شهروندان مبنی بر وقوع سرقت در سطح شهر، موضوع به صورت فوق العاده پیگیری و تعدادی از سارقان و مالخرهای شهرستان دستگیر شدند.

بهروزی گفت: طبق رأی صادره، هركدام از متهمان به تحمل شلاق و 11 سال حبس و پنج نفر از آنان، هركدام به تحمل پنج سال تبعید محكوم شدند.

رئیس دادگستری شهرستان آبادان با هشدار نسبت به نگهداری از اموال، اظهار داشت: عمده این سرقت ها از منازل مسكونی فاقد ایمنی، افرادی كه در خیابان و معابر عمومی موتورسیكلت های خود را بدون قفل و ایمنی رها كرده و یا در حال مكالمه با تلفن همراه و یا حمل لب تاب، بدون توجه به اطراف خود بودند، صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز