خبرگزاری کار ایران

رئیس امور مهندسی منطقه ویژه پتروشیمی:

نائب قهرمانی تیم روبوتیک سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

تیم روبوتیک سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در اولین حضور خود در مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی شریف نائب قهرمان این مسابقات در لیگ مبارزه و مسابقه شد.

بندر امام - ایلنا: در این مسابقات که برای اولین بار توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شد، 600 نفر در قالب 170 تیم از موسسات و دانشگاههای سراسر کشور در 9 لیگ به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، کریمی رئیس امور مهندسی و نماینده ی مدیریت سازمان در تیم رباتیک گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با توجه به نیاز روز افزون صنایع پتروشیمی به خودکفایی صنعتی و لزوم دانش محوری در فعالیتهای صنعتی برای اولین بار به این عرصه گام نهاد و توانست در لیگ مبارزه و مسابقه مقام دوم کشور را کسب کند.

وی ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت، ابراز داشت: این موفقیت برای سازمان ما آغاز راه است، زیرا ما عزم خود را جزم کرده ایم که در راه شکوفایی و پرورش استعدادهای خلاق، نیروهای جوان و توانمند صنعت پتروشیمی و نفت گامهای اساسی برداریم. تیم رباتیک سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را، محسن کریمی (نماینده مدیریت)، امید دادگر (سرپرست)، پیمان خسروی، مهدی اسفندیاری، ناصر لطفی زاده، رامین رهنمون و محمدرضا شاهپوری اعضای تیم رباتیک تشکیل می دهند.

کریمی در پایان اضافه کرد: نخستین دوره مسابقات رباتیك دانشگاه شریف با هدف نزدیک‌تر شدن صنعت و دانشگاه، حرکت به سمت برگزاری لیگ‌های کاربردی‌تر و همچنین شکوفایی ایده‌های جدید و حرکت به سمت مسابقات خلاقانه رباتیک برگزار شد تا بتواند به هدف عمده «حل چالش‌های صنعتی کشور از طریق برگزاری مسابقات رباتیک» دست یابد.

این مسابقات در زمینه های بینایی ماشین، مسیریاب آزاد، مین یاب خودکار، باغبان هوشمند، مسیریاب دانش آموزی، طراحی مسابقه، شبیه سازی امداد و نجات، مسابقه و مبارزه و شبیه سازی فوتبال دو بعدی برگزار شد.

 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز