خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان:

سهم آبادان در توسعه کشاورزی خوزستان تنها 5/4 درصد است

ناقص بودن برخی پرونده ها، داشتن ضامن برای برخی از طرحهای مربوط به بهزیستی و همراهی نکردن برخی از بانکهای عامل به عنوان اصلی ترین عوامل تاخیر در انجام پروژه ها عنوان شده است.

آبادان – ایلنا: معاون استاندار و فرماندار آبادان سهم این شهرستان را در توسعه کشاورزی تنها 5/4 درصد عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از آبادان، بهرام ایلخاص زاده ضمن اعلام این خبر گفت: این حجم کارکرد ضعیف ترین عملکرد در حوزه ی استان خوزستان بوده است.

وی با ابراز ناخرسندی از این وضعیت، از مسئولان جهاد کشاورزی خواست تا هرچه سریعتر در این زمینه چاره اندیشی کنند و در صورت نیاز به مداخله، حمایت و همکاری فرمانداری این کار به نحوه مطلوبی دنبال خواهد شد.

ایلخاص زاده با اشاره به تشکیل 38 تعاونی کشاورزی در آبادان افزود: از 306 طرح کشاورزی آماده شده در این شهرستان 100 طرح به مرحله رسیدگی رسیده اند.

وی اظهار داشت: از میان طرحهای یاد شده 30 طرح به مرحله ی عقد قرارداد رسیده اند.

ایلخاص زاده از ناقص بودن برخی پرونده ها، داشتن ضامن برای برخی از طرحهای مربوط به بهزیستی و همراهی نکردن برخی از بانکهای عامل به عنوان اصلی ترین عوامل تاخیر در انجام پروژه ها یاد کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از توجیه دهیاران و بخشداران در خصوص چگونگی عملکرد آنان با هدف بهبود روند کارها و رفع مشکلات و موانع مسیر اجرای طرحهای کشاورزی، به عنوان یکی از اقدامات اصلی در این راستا یاد کرد.

ایلخاص زاده با بیان اینکه هدف ستاد توسعه افزایش تولیدات است لذا بر پیگیری و بررسی مسایل به طور جدی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز