خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اعلام کرد:

رشد ده درصدی تولید شمش در شرکت فولادخوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۲

در سه ماه نخست سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی تولید شمش در شرکت فولاد خوزستان ده درصد افزایش یافت.

ایلنا: مدیرعامل شرکت فولادخوزستان با اعلام این مطلب افزود: تولید شمش فولاد در این شرکت تا پایان خردادماه به 951 هزار تن بالغ شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ده درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از خوزستان، عبدالمجید شریفی گفت: تنها در خردادماه 310 هزار تن شمش تولید شد که بیانگر رشد یازده درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل است.

وی افزود: طی همین ماه رکورد دیگری نیز بدست آمد که مربوط به تولید گندله سنگ آهن در واحد گندله سازی شماره یک شرکت فولادخوزستان است. بطوری که تلاشگران عرصه تولید در این واحد توانستند با تولید 298 هزارتن، رکورد قبلی را به میزان 9 درصد افزایش دهند.

شریفی در ادامه گفت: در همین مدت بالغ بر 950 هزار تن آهن اسفنجی در واحدهای احیاء مستقیم و یک میلیون و 195 هزار تن گندله سنگ آهن در واحدهای گندله سازی تولید شده است که علاوه بر دستیابی به اهداف برنامه‌ای،  رشد یک ونیم درصدی در تولید این واحدها را نشان می‌دهد.

لازم به یادآوری است شرکت فولادخوزستان سال جدید را با رکوردهای تولید شمش و گندله در ماه نخست آغاز کرد و این روند را تاکنون بصورت صعودی حفظ کرده است. این شرکت بنابر آمارهای رسمی طی دوماه نخست سال جاری توانسته است بیست و شش و نیم درصد از کل تولید شمش فولاد کشور را به خود اختصاص دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز